آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla سطح دشواری تازه‌ای را اضافه می‌کند


Matin 4 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla را در حالی منتشر کرده که به واسطه آن امکان انتخاب سطح دشواری تازه‌ای اضافه شده و بخش‌های مخفی‌کاری بهبود پیدا کرده‌اند.

با وجود گذشته مدت نسبتا زیادی از زمان انتشار، شرکت Ubisoft همچنان از بازی اساسینز کرید والهالا پشتیبانی می‌کند. به این واسطه به زودی بسته الحاقی بزرگ این اثر تحت عنوان Dawn of Ragnarok در دسترس قرار خواهد گرفت. علاوه بر این بازیکنان قادر هستند در آخر هفته جاری، به مدت محدود، بازی Assassin’s Creed Valhalla را به رایگان تجربه کنند. یکی دیگر از برنامه‌های یوبی سافت در قبال بازی Assassin’s Creed Valhalla، انتشار آپدیت 1.5.0 است. در قالب این به روز رسانی مخفی‌کاری بهبود پیدا کرده و گزینه‌های دسترسی بیشتری اضافه خواهد شد. آپدیت مذکور امروز در دسترس قرار خواهد گرفت.

در پست جدیدی که در بلاگ شرکت Ubisoft منتشر شده، این شرکت ویژگی‌های آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla را معرفی کرده است. یکی از مهم‌ترین مواردی که به تازه‌ترین بازی سری Assassin’s Creed اضافه می‌شود، امکان انتخاب سطح دشواری جدیدی است. سطح دشواری Saga باعث می‌شود که بدون نگرانی نسبت به چالش‌های مخفی‌کاری و مبارزات از بازی اساسینز کرید والهالا لذت ببرید. در این سطح دشواری، دشمنان صدمه کمتری وارد کرده و لول آن‌ها همراه با شما بالا نخواهد رفت. سطح دشواری Saga در بخش Combat Difficulty و بالاتر از سطح دشواری Easy وجود دارد.

به کمک آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla گزینه‌های مبارزه تازه‌ای اضافه خواهد شد. بر این اساس میزان آسیبی که به دشمنان وارد می‌شود یا از سوی آن‌ها دریافت می‌کنید، قابل تعیین است. همچنین می‌توانید تعداد آیتم‌های احیای سلامتی در محیط را تغییر دهید. سرعت بازیابی آدرنالین و ویژگی‌های سلامت دشمنان، دیگر مواردی هستند که در آپدیت 1.5.0 بازی اساسینز کرید والهالا قادر به تنظیم آن‌ها هستید.

آپدیت جدید بازی Assassin's Creed Valhalla

Saga آسانترین حالت بازی Assassin’s Creed Valhalla است

دیگر جنبه با‌اهمیت به روز رسانی تازه بازی Assassin’s Creed Valhalla، اعمال تغییرات در سیستم مخفی‌کاری است. در این آپدیت واکنش دشمنان به سوت زدن بهبود بخشیده می‌شود. همچنین مشکل شناسایی شدن بازیکنان در هنگام استفاده از تله‌های محیط رفع خواهد شد. آپدیت 1.5.0 تغییراتی در رفتار‌های حیوانات ایجاد کرده و موجب می‌شود که حیوانات وحشی بتوانند بازیکن را فارغ از فاصله، شناسایی کنند. در کنار این موارد باگ‌های بسیاری رفع شده و بهبود‌های متعددی انجام شده است.

آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است که این اثر را برای بزرگترین بسته الحاقی‌اش آماده کند. این DLC که با نام Dawn of Ragnarok شناخته می‌شود، در تاریخ 10 مارس (19 اسفند) در دسترس قرار خواهد گرفت. خرید این بسته الحاقی 40 ساعت محتوای را به همراه دارد. لازم به ذکر است که DLC مذکور را باید به صورت جداگانه خریداری کنید و در هیچ‌یک از نسخه‌های بازی اساسینز کرید والهالا وجود ندارد.

نظر شما در مورد ویژگی‌های آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla چیست؟ آیا این اثر برای شما سخت بوده و قصد استفاده از سطح دشواری Saga را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*