بخش دوم بهترین لپتاپ های اقتصادی و دانشجویی


محمد جعفرنژاد 5 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

همانطور ک در بخش قبل خواندید در این مقاله‌  هم بخش دوم لپتاپ های دانشجویی را معرفی میکنیم. لپتاپ‌هایی را معرفی می‌کنیم که با حداقل هزینه، نیازهای روزمره شما را برطرف کند. برای خرید بهترین لپتاپ دانشجویی با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

همانطور ک میدانید در بخش قبل توضیحات کامل را دادیم که چگونه یک لپتاپ دانشجویی خوب را تهیه کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.در ادامه مطلب با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

بهترین لپتاپ دانشجویی تا 1۸ میلیون تومان: ایسر اسپایر 3

 

مشخصات لپتاپ و قیمت :

«لپتاپ ایسر اسپایر 3 مدل A315-58G-35GH»، با گرافیک انویدیا GeForce MX350، پردازنده‌ی CPU نسل یازدهمی Core i3 اینتل و چهار گیگابایت رم و صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ FHD با پنل IPS LCD، می‌تواند بخش قابل‌قبولی از انتظارات کاربران نیازمند به گرافیک در این رده‌ی قیمتی را پوشش دهد؛ و میتوانید در آینده رم را تا حداقل دو برابر ارتقا دهید و یک حافظه‌ی SSD به آن اضافه کنید. قیمت این لپتاپ دانشجویی از 15,910,000 میلیون تومان تا 18,000,000 میلیون تومان میباشد.

بهترین لپتاپ دانشجویی تا 20 میلیون تومان: لنوو ThinkBook 15 G2

 

مشخصات لپتاپ و قیمت :

یکی از بهترین لپتاپ‌ دانشجویی در حدود قیمت ۲۰ میلیون تومان می‌تواند «تینک‌بوک لنوو مدل 15 G2» باشد؛ چون که با CPU نسل یازدهمی Core i5 اینتل و گرافیک انویدیا MX450 ترکیب خوبی از قدرت‌پردازشی و گرافیکی را دارد.
صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ FHD، دو درگاه تایپ C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ و DisplayPort و وزن  عالی ک دارد ۱٫۷ کیلوگرمی از دیگر امکانات این لپتاپ میان‌رده‌ی لنوو است؛ و میتوانید در آینده با ارتقا رم هشت گیگبایتی و اضافه کردن یک حافظه‌ی SSD سرعت آن‌ را افزایش دهید داد. داشتن حسگر تشخیص اثر انگشت و جنس بدنه‌ی باکیفیت و فلزی از آپشن عالیه این لپتاپ است.قیمت این لپتاپ دانشجویی از 19,970,000 میلیون تومان تا 21,010,000 میلیون تومان میباشد.

 

بهترین لپتاپ دانشجویی تا 20 میلیون تومان: لنوو IdeaPad Gaming 3

 

 

مشخصات لپتاپ و قیمت :

لپتاپ IdeaPad 3 لنوو که پسوند گیمینگ را به‌دوش می‌کشد، از CPU Core i5 11300H اینتل به همراه گرافیک GTX 1650 استفاده میشود که این گرافیک را می‌توان در اکثر لپتاپ‌های گیمینگ اقتصادی یافت؛ همچنین وجود هشت گیگابایت رم پرسرعت DDR4، حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت SSD و صفحه نمایش۱۵٫۶ اینچ IPS با وضوح FHD، ارزش خرید لپتاپ لنوو را افزایش می‌دهد. درگاه‌ها هم لنوو برای آیدیاپد 3 گیمینگ، کم نگذاشته و دو درگاه USB 3.0، به‌همراه یک درگاه تایپ C در نظر گرفته است.
قیمت این لپتاپ دانشجویی از 21,510,000 میلیون تومان تا 22,970,000 میلیون تومان میباشد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*