Emmy Rossum به جمع بازیگران سریال The Crowded Room پیوست


امید دلیری 5 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Emmy Rossum به جمع بازیگران سریال The Crowded Room پیوست. این بازیگر بیشتر بخاطر حضور در سریال های Shameless و The Day After Tomorrow شناخته می شود. او اکنون به جمع بازیگران سریال هیجان‌انگیز آینده اپل تی‌ وی پلاس یعنی اتاق شلوغ اضافه شده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Emmy Rossum در سریال The Crowded Room در کنار Amanda Seyfried و Tom Holland حضور خواهد داشت. به گزارش The Hollywood Reporte ، این سریال همچنین با Kornel Mundruczo به عنوان کارگردان برای کل فصل اول ده قسمتی قرارداد امضا کرده است.

سریال The Crowded Room داستان های الهام بخش کسانی را که با بیماری روانی مبارزه کرده اند روایت می کند. کسانی که یاد گرفته اند با موفقیت زندگی کنند. این سریال توسط برنده اسکار آکیوا گلدزمن نوشته و تهیه شده است. هر فصل داستان متفاوتی را با بازیگران مشابه با موضوعی مشابه روایت می کند. داستان 10 قسمتی فصل اول به طور کلی بر اساس زندگی واقعی گلدمن و الهام گرفته از زندگینامه Billy Milligan می باشد. میلیگان اولین فردی بود که به دلیل اختلال هویت تجزیه ای، که قبلا به عنوان اختلال شخصیت چندگانه شناخته می شد، از یک جرم تبرئه شد. Emmy Rossum جدیدترین بازیگری است که به این سریال اضافه شده است.

Alexandra Milchan ، Arnon Milchan ، Yariv Milchan و Michael Schaefer تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می باشند.. استودیوی اپل و نیو ریجنسی در حال تولید مشترک این سریال هستند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*