توییتر اکنون به شما اجازه می دهد هشدارهای محتوا را روی توییت های فردی قرار دهید


امید دلیری 7 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر اکنون به شما اجازه می دهد هشدارهای محتوا را روی توییت های فردی قرار دهید. توییتر به همه کاربران امکان دسترسی به ویژگی هشدار یا اخطار محتوا را می دهد. ویژگی که این شبکه اجتماعی سال گذشته آن را آزمایش کرد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهای فردی را در پشت هشدارهای محتوا از جمله برهنگی، خشونت، و محتوای حساس پنهان کنید. بنابراین دیگر لازم نیست یک هشدار عمومی را به توییت‌های چندرسانه‌ای اضافه کنید. این ویژگی در اپلیکیشن های اندروید و iOS و همچنین سرویس وب توییتر در دسترس است. برای استفاده از این ویژگی ، گزینه ویرایش را انتخاب کنید. سپس روی نماد پرچمی که گزینه‌های ذکر شده در بالا را نمایش می‌دهد، یک هشدار محتوا روی توییت خود قرار دهید.

همچنین می‌توانید چندین هشدار را برای یک محتوا برچسب‌گذاری کنید. مانند سیستم قبلی، بینندگان می توانند برای مشاهده رسانه روی گزینه نمایش – Show کلیک کنند. در نظر داشته یاشید که شما نمی توانید اخطارهایی را روی متن توییت قرار دهید. این هشدار تا کنون در توییت‌های تعبیه شده یا برنامه‌هایی مانند TweetDeck ظاهر نمی‌شود. متأسفانه هیچ دسته‌ای برای توییت‌هایی که خیلی‌ها می‌خواهند از آن اجتناب کنند وجود ندارد ، مثل اسپویل‌های فیلم.

همانطور که دسته‌ها نشان می‌دهند، هشدارهای محتوا به عنوان راهی برای جلوگیری از درگیر شدن با مطالب بالقوه ناراحت‌کننده یا غیرایمن برای کار در نظر گرفته می‌شوند. اما اعضای دیگر پلتفرم ها از آنها به روش های پیچیده تری استفاده کرده اند. به نظر می رسد توییتر این ویژگی را در آینده گسترش دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*