اپل پیش نمایش سریال پاچینکو را منتشر کرد


امید دلیری 8 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پیش نمایش سریال پاچینکو را منتشر کرد. پیش نمایشی که نگاه اولیه ای به سریال درام کره ای جدید اپل تی وی پلاس می اندازد. سریالی که چهار نسل از یک خانواده کره‌ای را روایت می کند و در تاریخ 25 مارس پخش می‌ شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تمایلات اولیه عرضه سریال پاچینکو برای اپل تی وی پلاس از اواخر سال 2020 آغاز شده است. اپل می گوید که این سریال جدید حماسه ای گسترده است. همچنین امیدها و رویاهای یک خانواده مهاجر کره ای را در چهار نسل به تصویر می کشد. یوه جونگ یون برنده اسکار، به‌علاوه لی مینهو، جین ها، و مینه کیم در این سریال بازی می‌کنند. این سریال از روز جمعه 25 مارس 2022 نمایش داده می‌شود. این سریال توسط سو هیو بر اساس رمان پرفروش مین جین لی نوشته شده است.

سریال پاچینکو یک درام بین المللی است که در ایالات متحده، ژاپن و کره فیلمبرداری شده است. این سریال به زبان های کره ای، ژاپنی و انگلیسی روایت می شود. اپل این سریال را از  سال 2018 دوست داشت. با این حال غول فناوری در آوریل 2019 سفارش این سریال را امضا کرد. به دلیل شیوع ویروس COVID-19، تولید این سریال با تأخیرهای غیرمنتظره‌ای مواجه شد. اپل بازیگران و عوامل این سریال را در اکتبر 2020 نهایی کرد و در همان ماه شروع به فیلمبرداری کرد. عوامل سریال به طور همزمان در چندین قاره کار می کردند. 

سریال پاچینکو به فهرست رو به رشد درام‌های بین‌المللی اپل می پیوندد. درام هایی مانند Losing Alice و سریال فرانسوی-انگلیسی Liaison. سرویس تلویزیونی اپل از زمان آغاز بکار خود توانسته نمایش های قابل قبولی را ارائه دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*