قرارداد +Apple TV با شرکت Skydance یکی از بهترین معاملاتی است که یک استودیو تا به حال انجام داده است


امید دلیری 8 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

قرارداد +Apple TV با شرکت Skydance یکی از بهترین معاملاتی است که یک استودیو تا به حال انجام داده است. با گذشت نزدیک به یک ماه ، جزئیات جدیدی در مورد قرارداد اپل با Skydance منتشر شده است. این جزئیات نشان می دهند که این قرارداد ممکن است یکی از سودآورترین شراکت ها در صنعت سینما باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در ماه ژانویه، اپل و شرکت Skydance قراردادی چند ساله امضا کردند. قراردادی که بر اساس آن ، شرکت اسکای دنس تعدادی فیلم انحصاری برای +Apple TV تولید خواهد کرد. به گفته وبسایت Variety ، این قرارداد یک قرارداد نادر در هالیوود است. قراردادی شامل توزیع کننده ای مانند +Apple TV می شود که فیلم هایی را که شریکش انتخاب می کند، منتشر کند. حتی هفته‌ها پس از انتشار اخبار این قرارداد، هالیوود در مورد این معامله‌ی پرسود و نادر ، هول کرده است.

طبق مفاد قرارداد، شرکت Skydance حداقل دو فیلم با بودجه کامل تا 125 میلیون دلار تولید خواهد کرد. این شرکت همچنین حداقل 25 میلیون دلار برای هر فیلم، بسته به آستانه بودجه، در نظر گرفته است. علاوه بر این، اسکای دنس حق نسخه برداری مالکیتی را که برای اپل ایجاد می کند حفظ خواهد کرد. اگرچه هر دو شرکت درآمدهای مشترکی خواهند داشت، فیلم‌های تولید شده توسط اسکای دنس ممکن است در سینما اکران نشوند. در عوض، آنها می توانند به انحصارات +Apple TV دست پیدا کنند.

Matt Dentler از اپل ، Jamie Erlicht و Zack Van Amburg قرارداد Skydance و اپل را رهبری می کنند. آن ها مشخص خواهند کرد که کدام فیلم‌ها واجد شرایط حداقل زمان دو سال هستند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*