رئیس اینستاگرام می‌گوید عرضه اپلیکیشن مختص آیپد اولویت پایینی دارد


امید دلیری 9 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

رئیس اینستاگرام می‌گوید عرضه اپلیکیشن مختص آیپد اولویت پایینی دارد. از نظر او ، کاربران به اندازه کافی آن را نمی‌خواهند و نیازی به آن ندارند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

رئیس اینستاگرام در توییتر درباره نبود اپلیکیشن مختص آیپد اینستاگرام توضیح داده است. او گفته است که از این شبکه اجتماعی ، سوالات زیادی درباره عرضه و وجود نسخه مخصوص آیپد پرسیده می شود. با این حال ، هنوز تقاضای کافی برای تضمین عرضه این نسخه وجود ندارد. Adam Mosseri که اینستاگرام را اداره می‌کند در گفت و گویی در توییتر با یوتوبری به نام Marques Brownlee ، حرف های جدیدی زده است. حرف هایی که با گفته های قبلی او مقداری متفاوت است.

Adam Mosseri گفته است : از اینستاگرام در مورد اپلیکیشن مختص آیپد سؤال‌های زیادی می‌شود. اما میزان تقاضا هنوز آن‌قدر بزرگ نیست که در اولویت قرار بگیرد و امیدواری‌های اینستاگرام برای داشتن این برنامه‌ها وجود داشته باشد. اما این شرکت در حال حاضر مشغول کار بر روی برنامه های دیگر می باشد.

 Adam Mosseri در گذشته در مورد این موضوع اظهار نظر کرده بود. او نبود اپلیکیشن مختص آیپد را دلیل نداشتن کارمندان کافی دانسته بود. همانطور که می دانید ، اینستاگرام هیچ اپلیکیشن رسمی آیپد منتشر نکرده است. در واقع این شبکه اجتماعی محبوب ، فاقد اپلیکیشن بومی و مخصوص برای آیپد می باشد. با این حال iPadOS 15 تجربه استفاده از نسخه iOS اینستاگرام در آید را بهبود بخشیده است. چرا که به لطف سیستم عامل جدید ، اپلیکیشن های آیفون در آیپد می توانند در حالت افقی اجرا شوند.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*