Anthony Boyle و Lovie Simone به جمع بازیگران سریال Manhunt اضافه شدند


امید دلیری 9 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Anthony Boyle و Lovie Simone به جمع بازیگران سریال Manhunt اضافه شدند. سریال محدود «شکار انسان» با محوریت ترور آبراهام لینکلن در راه اپل تی وی پلاس می باشد. اکنون آنتونی بویل و لووی سیمون به جمع بازیگران این سریال پیوسته اند. آن ها در کنار Tobias Menzies به‌عنوان نقش‌های اصلی در این سریال بازی می کنند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Manhunt داستان شکار John Wilkes Booth را دنبال می کند. این سریال بر اساس کتاب پرفروش «شکار انسان: تعقیب 12 روزه برای قاتل لینکلن» ساخته می شود. وبسایت Deadline گزارش جدیدی در مورد این سریال منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، Tobias Menzies نقش Edwin Stanton، وزیر جنگ و دوست لینکلن را بازی خواهد کرد. او در پی جست و جو برای شکار John Wilkes Booth تقریباً به جنون کشیده می شود. Lovie Simone نقش Mary Simms ، برده سابق پزشکی که جراحت John Wilkes Booth را درمان کرد، بازی خواهد کرد. Anthony Boyle نقش پزشک را بازی می‌کند که به John Wilkes Booth پناه می‌دهد.

سریال Manhunt در Apple Studios برای اپل تی وی پلاس تولید می شود. کمپانی Lionsgate با همکاری POV Entertainment، Walden Media و 3 Arts Entertainment این سریال را تولید می کنند. مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی Monica Beletsky می باشد. او بیشتر بخاطر حضور در فیلم های Fargo و Friday Night Lights شناخته می شود. هنوز تاریخ پخش این سریال اعلام نشده است. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*