Kodi Smit-McPhee به جمع بازیگران سریال Disclaimer پیوست


امید دلیری 11 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Kodi Smit-McPhee به جمع بازیگران سریال Disclaimer پیوست. کودی اسمیت-مک فی، بازیگر نامزد اسکار برای پیوستن به سریال هیجان انگیز «سلب مسئولیت» اپل تی وی پلاس قرارداد امضا کرده است. سریالی جدید از آلفونسو کوارون که قرار است در سرویس تلویزیونی اپل پخش شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت Deadline گزارش جدیدی در مورد سریال سریال Disclaimer منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، Kodi Smit-McPhee قرار است در کنار بازیگران از پیش تأیید شده یعنی Cate Blanchett و Kevin Kline بازی کند. همچنین ادعا می شود که Sacha Baron Cohen در حال مذاکره برای ایفای نقش در این سریال است. کودی اسمیت-مک فی برای ایفای نقش مکمل در فیلم The Power of the Dog نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

سریال Disclaimer بر اساس رمانی به همین نام اثر Renee Knight ساخته می شود. این سریال داستان Catherine Ravenscroft را دنبال می کند که Cate Blanchett نقش او را بازی می کند. او یک روزنامه‌نگار مستند تلویزیونی موفق و مورد احترام است. کار او بر روی افشای تخلفات پنهان نهادهای قدیمی بنا شده است. Kodi Smit-McPhee جدیدترین بازیگری است که به این سریال اضافه شده است.

اپل درباره این سریال گفته : وقتی یک رمان جذاب نوشته یک مردی که زنش فوت کرده (با بازی Kevin Kline) روی میز کنار تخت Cate ظاهر می‌شود ، وحشت او را فرا می گیرد. او با وحشت متوجه می‌شود که او یک شخصیت کلیدی در داستانی است که امیدوار بود در گذشته مدفون شده باشد. داستانی که تاریک ترین راز او را فاش می کند. رازی که فکر می کرد تنها مال اوست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*