اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Slow Horses را منتشر کرد


امید دلیری 12 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Slow Horses را منتشر کرد. این پیش نمایش نگاه اولیه ای به سریال درام-جاسوسی آینده ، کمیک تاریک «اسب‌های کند» می اندازد. سریالی که بر اساس رمان میک هرون ساخته شده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پیش نمایش سریال Slow Horses یک پیش نمایش 2 دقیقه و 21 ثانیه ای می باشد. این پیش نمایش ما را با دفتری برای ماموران کنار گذاشته MI5 آشنا می کند. این تریلر ، طنز سیاهی همراه با لحظات پرخطر واقعی را نشان می دهد.

دو سال پیش برای اولین بار گزارش شد که اپل قرار است با کمپانی See-Saw Films همکاری می کند. همکاری مبنی بر به نمایش در آوردن کتاب های محبوب تحسین شده Mick Herron. اکنون پس از دو سال ، سریال Slow Horses – اسب های آهسته در راه اپل تی وی پلاس می باشد. این سریال شامل شش قسمت می باشد.

سریال Slow Horses بر اساس اولین رمان از ده رمان کنونی Mick Herron است. این رمان‌های کمیک تیره و تاریک به عنوان مجموعه Jackson Lamb نیز شناخته می‌شوند. این رمان ها مربوط به جاسوسانی است که توسط MI5 کنار گذاشته شده‌اند. Gary Oldman نقش Jackson Lamb را بازی می کند.

از دیگر بازیگران این سریال می توان Kristin Scott Thomas ، Jonathan Pryce ، Olivia Cooke و Jack Lowden را نام برد. سریال Slow Horses توسط Graham Yost برای کمپانی See-Saw Films و اپل تولید می شود. Graham Yost بیشتر به خاطر ساخت سریال Justified شناخته شده است. دو قسمت اول این سریال در روز جمعه، 1 آوریل 2022 در دسترس قرار می گیرند. چهار قسمت دیگر نیز به صورت هفتگی در روزهای جمعه منتشر می شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*