توییتر ممکن است برگه پادکست داخلی اضافه کند


امید دلیری 12 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر ممکن است برگه پادکست داخلی اضافه کند. به نظر می رسد توییتر در حال ساخت یک برگه مخصوص پادکست ها می باشد. چرا که تصویری توسط مهندس معکوس Jane Manchun Wong ارسال شده که به این موضوع اشاره می کند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این ارسال شده ، یک نماد میکروفون را در نوار منوی پایین برنامه توییتر نشان می دهد که به نظر می رسد به صفحه ای با عنوان پادکست منتهی می شود. Jane Manchun Wong در توییتر خود نوشته : توییتر در حال کار بر روی برگه پادکست می باشد.

عکس ارسال شده هیچ نشانه ای از نحوه نمایش پادکست ها در پلتفرم نشان نمی دهد. در حال حاضر، فضاهای زنده – live Spaces در بالای فیدهای توییتر قرار دارند و سازماندهی آنها در یک برگه جداگانه است. توییتر از زمانی که Spaces را برای اولین بار در سال 2020 راه اندازی کرد، شاخه صوتی را آغاز کرد. همچنین با خرید پلتفرم پادکست اجتماعی Breaker، حتی به طور عمیق تر وارد صنعت رسانه شد. Spaces اخیراً شروع به ایجاد چت روم کرده و امکان ضبط مکالمات را برای همه کاربران فراهم کرده است.

به گفته وبسایت The Verge ، فضاهای ضبط شده در Spaces در حال حاضر کمی شبیه پادکست ها هستند. البته موقت می باشند و فقط 30 روز دوام می آورند. اگر پادکست توییتر چیزی مانند Spotify یا Apple Podcasts باشد، کاربران می‌توانند در اوقات فراغت خود پادکست‌ها را انتخاب کرده و به آن گوش دهند.

پلتفرم‌های اجتماعی به دنبال افزودن ویژگی‌های بیشتر برای به دست آوردن درآمد بیشتر هستند. توییتر برگه پادکست داخلی را احتمالاً به عنوان بازوی دیگری برای پشتیبانی از پادکست‌ها ایجاد کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*