ایلان ماسک اکنون می گوید که ما به نفت و گاز بیشتری نیاز داریم


امید دلیری 14 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ایلان ماسک اکنون می گوید که ما به نفت و گاز بیشتری نیاز داریم. رئیس بزرگترین شرکت خودروهای برقی جهان ، اظهاراتی عجیب و متفاوت ارائه کرده است. چرا که او تسلا را وقف رقابت با اتومبیل‌های بنزینی و گازسوز و نفتی کرده‌ و سال گذشته نزدیک به یک میلیون خودروی برقی تحویل داد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ایلان ماسک اواخر روز جمعه در توییتی نوشت :

از گفتن آن متنفرم، اما باید فوراً تولید نفت و گاز را افزایش دهیم. زمان‌های فوق‌العاده ، اقدامات فوق‌العاده می‌طلبد.

او 9 دقیقه بعد در توییتی ادامه داد :

بدیهی است که این امر بر تسلا تأثیر منفی می‌گذارد. اما راه‌حل‌های انرژی پایدار به سادگی و فوراً نمی‌توانند برای جبران صادرات نفت و گاز روسیه واکنش نشان دهند.

او احتمالاً به وابستگی قابل توجه جهان به خطوط لوله روسیه اشاره می کند. وابستگی که بسیاری از دولت ها را از تحریم روسیه پس از تهاجم این کشور به اوکراین منع نکرده است. اما باعث ایجاد نگرانی در مورد افزایش قیمت منابع انرژی از جمله نفت و گاز ، به ویژه در اروپا شده است. همیشه سخت است که بگوییم ایلان ماسک وقتی مطالبی را در توییتر پست می‌کند ، ترول می‌کند یا واقعاً برنامه‌هایی را اجرا می‌کند. اما نمی‌توان انکار کرد که او فوق‌العاده تأثیرگذار است. بسیاری از 76 میلیون دنبال‌کننده‌اش او را حتی هنگام شوخی جدی می‌گیرند.

اینطور نیست که نفت و گاز برای برنامه های ایلان ماسک ماسک مهم نباشد. سال گذشته ، SpaceX متعلق به ایلان ماسک می خواست زمینی نزدیک تأسیسات فضاپیمای خود در تگزاس حفاری کند. زمینی که گفته می شد برای بهره برداری از گاز طبیعی حفاری می شود. همانطور که می دانید ، الکتریسیته موشک‌های ماسک را از زمین خارج نمی‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*