بازی Ghost of Tsushima 2 احتمالا در حال ساخت است


Matin 14 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، یک آگهی استخدام از سوی استودیو Sucker Punch منتشر شده است که از ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 خبر می‌دهد.

بازی Ghost of Tsushima یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین آثار پلتفرم پلی استیشن است. این اثر به واسطه جلوه‌های بصری خیره‌کننده، طراحی هنری بی‌نظیر، داستان درگیر‌کننده و مبارزات هیجان‌انگیز به عنوان اثری موفق و تحسین‌شده شناخته می‌شود. بازی گوست اف سوشیما دورانی از تاریخ ژاپن را روایت می‌کند که مغول به این کشور حمله کرده است. بازیکنان در قالب یک سامورایی به نام جین ساکای، باید از جزیره سوشیما در برابر نیرو‌های مغول دفاع کنید. نقاط قوت متعدد بازی Ghost of Tsushima موجب شد که تعداد هشت میلیون نسخه از آن به فروش برسد. همچنین منتقدین آن را لایق امتیاز 87 (نسخه پلی استیشن 5) بدانند. از بین جوایز بازی گوست اف سوشیما می‌توان به منتخب بازیکنان و بهترین کارگردانی هنری از مراسم The Game Awards 2020 اشاره کرد.

با توجه به موفقیت‌های بازی گوست اف سوشیما، منطقی است که شرکت سونی اقدام به گسترش آن کند. بر این اساس، شرکت مذکور در حال ساخت فیلم سینمایی اقتباسی از این اثر است. علاوه بر این استودیو ساکرپانچ بخش چند نفره Legends در اختیار بازیکنان قرار داده است. بسته الحاقی داستانی Iki Island دیگر محتوای پس از انتشار بازی گوست اف سوشیما است. با این وجود هنوز دنباله بازی گوست اف سوشیما معرفی نشده است. حال استودیو Sucker Punch آگهی استخدامی را منتشر کرده که با استناد به آن بازی Ghost of Tsushima 2 در حال ساخت است.

شرکت سونی همواره فضا و زمان لازم برای ساخت پروژه‌های مختلف را در اختیار استودیو‌های پلی استیشن قرار می‌دهد. بنابر‌این ممکن است که تا مدت‌ها هیچ خبری از بازی گوست اف سوشیما 2 منتشر نشود. حتی ممکن است که استودیو Sucker Punch تا مدتی این اثر را کنار گذاشته و روی پروژه دیگری کار کند. با این حال استودیو ساکرپانچ در وب‌سایت خود اعلام کرده که به دنبال استخدام طراح ارشد مبارزات و طراح فنی مبارزات است. پیش‌نیاز این دو موقعیت، تجربه بازی Ghost of Tsushima و درک کافی نسبت به سیستم‌های اصلی این اثر است. افرادی که در سمت‌های مذکور استخدام می‌شوند، مسئولیت‌هایی همچون ارائه نمونه اولیه، صیقل دادن مبارزات و متعادل کردن دشمنان و توانایی‌های بازیکنان را بر عهده خواهند داشت.

بازی Ghost of Tsushima 2

بازی Ghost of Tsushima 2 احتمالا انحصاری PS5 خواهد بود

با این وجود که آگهی‌های استخدام استودیو Sucker Punch، ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 را به صورت صد درصد تایید نمی‌کند، اما با استناد به آن‌ها استودیو مذکور به دنبال گسترش سیستم‌های بازی گوست اف سوشیما است. در حال حاضر مشخص نیست که این امر به منظور بهبود بخش Legends بوده یا اثری تازه ساخته خواهد شد. به همین دلیل تنها می‌توان در مورد بازی بعدی استودیو ساکرپانچ حدس و گمان زد.

در صورت تایید خبر ساخت بازی Ghost of Tsushima 2، احتمالا این اثر تنها روی پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. بهره‌گیری از  قدرت کنسول PS5 موجب می‌شود که بازی گوست اف سوشیما دارای جلوه‌های بصری بیش از اندازه چشم‌نواز باشد. در حال حاضر بازی گوست اف سوشیما روی کنسول پلی استیشن 4 می‌تواند تا مدت‌ها توجه شما را جلب کند.

نظر شما در مورد احتمال ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*