سریال جدیدی برگرفته از فیلم Metropolis برای اپل تی وی پلاس ساخته می شود


امید دلیری 14 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال جدیدی برگرفته از فیلم Metropolis برای اپل تی وی پلاس ساخته می شود. این سریال اقتباسی از فیلم علمی-خیلی کلاسیک «متروپلیس» محصول سال 1927 می باشد. سریالی که برای بازگویی داستان توسط Sam Esmail ساخته می شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال جدید به نویسندگی و کارگردانی Sam Esmail ساخته می شود. او به خاطر تهیه کنندگی سریال هایی از جمله Mr. Robot و Gaslit شهرت دارد. او در کنار Chad Hamilton به عنوان  تهیه‌کننده اجرایی نیز فعالیت خواهد کرد. وبسایت Deadline گزارش داده است که این سریال ابتدا بین شرکت های USP و Anonymous Content در اوایل سال 2016 توسعه داده شد. در نهایت Sam Esmail در سال 2021 کار بر روی یک فیلمنامه آزمایشی را آغاز کرد.

فیلم Metropolis به کارگردانی Fritz Lang و نویسندگی Thea von Harbou بر اساس رمانی به همین نام نوشته Harbou ساخته شده است. این فیلم صامت که در آلمان ساخته شده ، یک فیلم پیشگام شناخته می شود. در بسیاری از زمینه ها از جمله موزیک ویدیوی Queen برای Radio Ga Ga به این فیلم اشاره شده است. این فیلم در ابتدای پخش خود ، مورد انتقاد قرار گرفت. اما در نهایت به عنوان نماد یکی از اولین فیلم‌های علمی تخیلی تبدیل شد.

فیلم Metropolis یکی از تاثیرگذارترین فیلم های جهان به حساب می آید و در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. داستان این این فیلم درباره Freder، پسر مردی قدرتمند در شهر است. شهری که دارای شکاف طبقاتی عظیم است. Freder با کارگری به نام Maria آشنا می شود. سپس هر دو تلاش می کنند تا کارگران را با ارباب شهر یعنی پدر Freder، دور هم جمع کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*