آپدیت جدید بازی Elden Ring عملکرد نسخه کامپیوتر را بهبود می‌بخشد


Matin 15 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو FromSoftware قصد دارد به واسطه آپدیت جدید بازی Elden Ring (الدن رینگ) مشکل GPU در نسخه کامپیوتر و ایرادات ذخیره‌سازی پیشرفت بازیکنان روی پلی استیشن 5 را رفع کند.

بازی الدن رینگ مورد‌انتظار‌ترین آثار سال‌های اخیر بوده که پس از مدت‌ها انتظار، اخیرا در بازار جهانی منتشر شده است. این اثر که تازه‌ترین محصول استودیو فرام سافتور و هیدتاکا میازاکی در سبک Soulslike بوده، عملکرد بی‌نظیری داشته است. به واسطه میانگین امتیاز 98، بازی Elden Ring به عنوان بهترین بازی دهه اخیر معرفی شد. همچنین حجم بالایی از بازیکنان از روز اول انتشار دست به تجربه این اثر سخت و دشوار زدند.

با وجود استقبال حجم عظیمی از بازیکنان و منتقدین از بازی الدن رینگ، این محصول استودیو FromSoftware دارای ضعف‌ها و مشکلاتی در بخش عملکرد فنی است. این ایرادات بسیاری از افراد را به دردسر انداخته‌اند. خوشبختانه سازندگان بازی Elden Ring در رسیدگی به این مشکلات سریع عمل کرده و به واسطه انتشار آپدیت‌ها تجربه این اثر را بهبود بخشیده‌اند.

در ادامه روند پشتیبانی و انتشار به روز رسانی‌ها، آپدیت جدید بازی Elden Ring روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شده است. آپدیت 1.02.2 مشکلات مربوط به استفاده صحیح از کارت‌ گرافیک را رفع خواهد کرد. به این واسطه بازیکنان دیگر با مشکل کندی و ضعف عملکرد رو‌به‌رو نخواهند شد. همچنین باگی که در شرایط خاصی باعث بسته شدن بازی می‌شود، رفع شده است. در کنار این موارد، استودیو فرام سافتور تعدادی دیگر از باگ‌ها را نیز اصلاح کرده است.

آپدیت جدید بازی Elden Ring روی کنسول PS5، تغییراتی را در سیستم ذخیره‌سازی پیشرفت بازیکنان ایجاد می‌کند. به این واسطه حتی زمانی که بازی بسته نشده است، پیشرفت بازیکنان ذخیره خواهد شد. لیست تغییرات آپدیت جدید بازی Elden Ring چندان طولانی نیست، اما به واسطه آن مشکلات مهمی رفع می‌شود.

آپدیت جدید بازی Elden Ring الدن رینگ

آپدیت جدید بازی Elden Ring مشکل کارت گرافیک را رفع می‌کند

بازی الدن رینگ در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اثر خلق دنیای آن توسط جرج آر آر مارتین، نویسنده مجموعه ترانه یخ و آتش است.

بازی Elden Ring در قلمرویی به نام Lands Between جریان دارد. در این دوران Elden Ring نابود شده و تکه‌های آن یعنی Great Rune در نقاط مختلف پراکنده شده‌اند. در حال حاضر Lands Between توسط فرزندان نیمه خدای Queen Marika the Eternal که هر یک تکه‌ای از Elden Ring را در اختیار دارند، اداره می‌شود. این تکه‌ها باعث فساد و آلوده شدن آن‌ها به قدرت شده است.

بازیکنان در قالب Tarnished (تبعیدی‌های Lands Between که از نیروی الدن رینگ بی‌بهره بوده و پس از نابودی آن دوباره احضار شده‌اند) قرار می‌گیرند. وظیفه شما این است که قلمرو Lands Between را کاوش کرده و پس از پیدا کردن تمامی Great Rune‌ها، الدن رینگ را بازیابی کرده و به Elden Lord تبدیل شوید.

نظر شما در مورد ویژگی‌های آپدیت جدید بازی Elden Ring چیست؟ آیا بهبود‌های آن نظر شما را به خود جلب کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*