اپل تی‌ وی پلاس با Jonathan Tropper تهیه‌کننده اجرایی سریال See یک قرارداد سه ساله دیگر امضاء کرد


امید دلیری 15 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی‌ وی پلاس با Jonathan Tropper تهیه‌کننده اجرایی سریال See یک قرارداد سه ساله دیگر امضاء کرد. جاناتان تروپر، تهیه‌کننده اجرایی سریال See قرار است به کار بر روی این سریال ادامه دهد. او همچنین سریال های بیشتری را در دومین قرارداد انحصاری سه ساله توسعه خواهد داد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال See یکی از سریال‌های محبوب و پرمخاطب +Apple TV می باشد. سریالی که در کنار راه‌اندازی سرویس تلویزیونی اپل تی وی پلاس در سال 2019 معرفی شد. این سریال با نقدها و نظرات متفاوتی مواجه شد. با این حال اپل این سریال را برای فصل سوم در سال 2021 تمدید کرد. فصل سوم این سریال هنوز در حال تولید است. مشخص نیست که آیا قرارداد جدید Jonathan Tropper به معنای ماندن او تا پایان این دوره است یا نظارت بر فصل جدید دیگر.

طبق گزارش وبسایت Deadline ، قرارداد جدید Jonathan Tropper با اپل تی وی پلاس سه ساله می باشد. با امضای قرارداد جدید ، قرارداد اصلی او در سال 2019 منقضی می شود. جاناتان تروپر به عنوان بخشی از قرارداد جدید، به طور انحصاری پروژه های تلویزیونی را برای اپل توسعه خواهد داد. این پروژه‌ها هنوز مشخص نشده‌اند ، اما از طریق شرکت Tropper Ink تولید خواهند شد. جاناتان تروپر همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال Warrior که همچنان از شبکه HBO Max پخش می‌شود، باقی ماند.

سریال See توسط استیون نایت – Steven Knight ساخته و نوشته شده است. Jason Momoa و Alfre Woodard از ستارگان این سریال می باشند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*