اپل تی وی پلاس از سریال جدیدی با بازی Michael Douglas در نقش بنجامین فرانکلین رونمایی کرد


امید دلیری 15 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس از سریال جدیدی با بازی Michael Douglas در نقش بنجامین فرانکلین رونمایی کرد. این سریال محدود جدید بر اساس کتاب «یک بداهه بزرگ: فرانکلین، فرانسه و تولد آمریکا» – A Great Improvisation: Franklin, France, and the Birth of America ساخته می شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Kirk Ellis نویسنده و Tim Van Patten کارگردان این سریال جدید می باشند. Michael Douglas نقش بنجامین فرانکلین را بازی خواهد کرد. کتابی که این مجموعه بر اساس آن ساخته می شود ، نوشته ی Stacy Schiff برنده جایزه پولیتزرمی باشد. این سریال درام محصول مشترک ITV Studios America و اپل می باشد. به گفته اپل، این سریال داستان هیجان انگیز یکی از بزرگترین قمارهای حرفه ای بنجامین فرانکلین را بررسی خواهد کرد.

بنجامین فرانکلین در 70 سالگی، بدون هیچ گونه آموزش دیپلماتیک، فرانسه را متقاعد کرد که تجربه آمریکا در دموکراسی را پذیره نویسی کند. فرانسه ای در آن زمان یک سلطنت مطلق بود. فرانکلین به دلیل شهرت، جذابیت و نبوغ خود، بر جاسوسان بریتانیا، خبرچینان فرانسوی و همکاران متخاصم مانور داد. این امر در حین مهندسی اتحاد فرانسه و آمریکا در سال 1778 و پیمان صلح نهایی با انگلیس در سال 1783 صورت گرفت. ماموریت هشت ساله فرانسه حیاتی ترین خدمت فرانکلین به کشورش است که بدون آن ، انقلاب آمریکا را پیروز نمی شد.

Michael Douglas علاوه بر بازیگری ، به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال نیز فعالیت خواهد کرد. در کنار او ، Richard Plepler ، Tony Krantz و Mark Mostyn به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این سریال فعالیت خواهند کرد. Stacy Schiff نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی همکاری خواهد کرد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*