آینده سامسونگ گلکسی را با هم مرور کنیم:رونمایی از لوازم جانبی گلکسی 22 سامسونگ


محمد جعفرنژاد 16 اسفند 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

هر دو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ توسط سامسونگ فاندری “تولید کننده تراشه در کره جنوبی” تولید خواهد شد.

 

 

مطالب مرتبط راجب سامسونگ گلکسی S22 در مجله سیبو.

 

 

کدام مدل از گوشی های سامسونگ گلکسی منتشر خواهد شد ؟
گفته های سام موبایل را باهم دنبال کنیم:

سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی S۲۲ در سال آینده منتشر خواهد شد. پس از خرید گوشی هوشمند معمولا به سراغ خرید لوازم جانبی این محصول می‌رویم. بنابه گفته سایت SamMobile ده‌ها لوازم جانبی مختلف برای این سری گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. اولین ابزار یک قاب محافظ برای گوشی شماست.یک خرده فروش بریتانیایی ۶۶ مختلف قاب سامسونگ گلکسی S22 این محصول منتشر خواهد کرد. به راهنمای خرید مجله سیو همراه باشی.

 

 

آیا سامسنگ گلکسی S22 از قلم S pen پشتیبانی میکند ؟

]چه تعدادی برای این گوشی قاب فهذست شده است ؟

بنا به تحقیق مجله سیبو به نقل از سایت SamMobile یک خرده فروش در بریتانیا در سایت Box.co.uk، تعداد ۶۶  قاب مختلف از این گوشی هوشمند فهرست کرده است. طبق گفته این خرده فروش، برای گوشی S۲۲ Ultra یک قلم S Pen در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و قرمز تیره، مشابه رنگ گوشی نظر گرفته شده است. و در آینده سریعا با دریافت قیمت این گوشی شما را هم در جریان خواهیم گذاشت با ما همراه باشید. مدل دیگری از این گوشی با گوشه‌های مربعی، که آن را شبیه گلکسی نوت می‌کند، ظاهراً وجود یک محفظه برای قلم S Pen را در گلکسی نوت را به نمایش می‌گذارد. این طور می‌توان نتیجه گرفته سامسونگ برای خریداران Ultra مکانی برای نگهداری ایمن قلم S خود در نظر نگرفته است.ولی بهترین قسمت از این گوشی رنگ بندی های جذابی هست ک براش انتخاب شده.

 

 

بهترین لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی S22 و S22+ را معرفی میکنیم.

روکش شمام دارای چه آپشن هایی است:

از لوازم های جانبی ک برای این گوشی سامسونگ گلکسی S22 و گلکسی S22+ میتوان از روکش شفاف نام برد؛ روکش‌های شفاف ایستاده، روکش‌های قاب، روکش‌های چرمی، روکش‌های ایستاده محافظ، روکش‌های سیلیکونی (با بند و بدون بند)، کاور‌های شفاف هوشمند، روکش‌های LED و روکش‌های ژله‌ای می توان نام برد.سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا به جز قاب، لوازم جانبی شبیه به هم خواهد داشت.

گوشی سامسونگ گلکسی S22 و S22+ از چه پردازنده ای استفاده میکنن ؟

شرکت واریزون از سامسونگ چه درخواستی دارد؟

سامسونگ گلکسی S22 Ultra ، گلکسی S22+ و سامسونگ گلکسی S22 در ایالات متحده، از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استقاده می‌کنند. و اینطور گزارش شده که شرکت ورایزون از سامسونگ درخواست کرده که بجای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده نماید. تراشه کوالکام را نیز باید در گوشی‌های گلکسی S۲۲ در چین و کانادا پیدا کنیم. علت درخواست Verizon می‌تواند مربوط به پردازنده گرافیکی ساخته شده توسط AMD باشد که انتظار می‌رود مجهز به Exynos ۲۲۰۰ باشد. هر دو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ توسط سامسونگ فاندری “تولید کننده تراشه در کره جنوبی” تولید خواهد شد.

 

دلیل محبوبیت این مدل گوشی سامسونگ گلکسی S22 و S22+ چی هست ؟

ارزئن ترین قاب برای این مدل چقد هست ؟

به دلیل محبوبیت سری گلکسی اس، تعداد زیادی لوازم جانبی علاوه بر لوازمی که توسط خود سامسونگ طراحی و تولید شده است، برای این سه مدل موجود می‌باشد. در وب سایت Box، ارزان‌ترین قاب برای سری سامسونگ گلکسی اس ۲۲، یک قاب ژله‌ای با قیمت ۶.۹۹ پوند (۹.۲۶ دلار امریکا) می‌باشد. پرهزینه‌ترین قاب گلکسی S۲۲، کاور Smart LED View برای Galaxy S۲۲ Ultra می‌باشد. این قاب ۵۸.۹۹ پوند قیمت دارد (که با نرخ ارز فعلی معادل ۷۸.۱۴ دلار آمریکا می‌باشد.) یک جعبه محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای نیز برای سری Galaxy S۲۲ با قیمت ۱۲.۹۹ (۱۷.۲۱ دلار) در نظر گرفته شده است. در این لیست مشخص نشده که چه تعداد محافظ صفحه در داخل هر جعبه وجود دارد.انتهای خبر./

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*