Elden Ring به ششمین بازی پرطرفدار تاریخ استیم تبدیل شد


Matin 16 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

انتشار بازی Elden Ring مانند سونامی عمل کرد و کل جامعه‌ی بازی‌کنان را درگیر کرد. چارت فروش هفتگی انگلستان نشان داد که فروش الدن رینگ از زمان Red Dead Redemption 2 از هر بازی دیگری در هفته اول بیشتر بوده است. اسامی بزرگی مانند لست آو آس 2 در هفته اول مغلوب ساخته جدید فرام‌سافتور شده‌اند و حال بنابر آخرین اخبار بازی، الدن رینگ ششمین بازی پرطرفدار تاریخ استیم است و رکورد 952,523 بازی‌کننده هم‌زمان را ثبت کرده است.

بازی‌های استودیو فرام‌سافتور توسط جامعه‌ی بازی‌کنان تحسین شده‌اند و از دارک سولز گرفته تا Sekiro Shadows Die Twice، میلیون‌ها نفر طرفدار به خود جذب کرده‌اند. هیدتاکا میازاکی برای بازی جدید خود تصمیم به انتخاب ژانر جهان‌آزاد گرفت و بازی Elden Ring علی‌رغم مبارزات سخت و طاقت‌فرسا، به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده است. در مطلب نمرات و نقد بازی الدن رینگ به امتیازهای درخشان بازی پرداختیم و آمار استیم نشان می‌دهد که بازی‌کنان هم به‌اندازه منتقدان از این اثر نقش‌آفرینی لذت برده‌اند.

بازی Elden Ring استیم

Elden Ring در صدر چارت استیم

تعداد بازی‌کنان هم‌زمان Elden Ring در دومین هفته پس از انتشار به رقم باورنکردنی رسیده است. الدن رینگ در حال حاضر جایگاه ششم پرطرفدارترین بازی‌های استیم را به خود اختصاص داده است و بازی New World شرکت آمازون را به جایگاه هفتم فرستاده است. این در حالی است که New World یک اثر آنلاین است و به اتصال مداوم اینترنت نیاز دارد. ثبت رکورد 952,523 بازی‌کننده توسط الدن رینگ، رقم باورنکردنی برای یک بازی جدید است و گفتنی است که این اثر، فاصله‌ای با بازی رایگان کانتر استرایک ندارد و ممکن است حتی محبوبیت بیشتری از این بازی پیدا کند.

اکثر بازی‌های استودیو فرام‌سافتور در هفته اول حدود 200 هزار نفر بازی‌کننده هم‌زمان در استیم داشته‌اند؛ اما اعطای امتیازهای کامل به بازی و تبلیغ ادامه‌دار آن در شبکه‌های اجتماعی باعث شد تا بسیاری از افرادی که هیچ‌گاه بازی‌های سولز را تجربه نکرده‌اند؛ الدن رینگ را دانلود کنند. معمولاً بازی‌های آفلاین و تک‌نفره یک هفته پس از انتشار از صدر چارت‌های استیم حذف می‌شوند و جایشان را به بازی‌های ثابت مانند کانتر استرایک می‌دهند؛ اما Elden Ring ثابت کرد که به این زودی از چارت کنار نمی‌رود و در حال حاضر لقب ششمین بازی پرطرفدار تاریخ استیم را به دوش می‌کشد.

آپدیت جدید الدن رینگ به‌منظور تقلیل ایرادات نسخه کامپیوتر منتشر شده است و تجربه بازی را ارتقاء می‌دهد. مشکلات نسخه کامپیوتر از جمله افت فریم و کرش کردن متوالی باعث عذرخواهی شرکت Bandai Namco در روز انتشار شد و بررسی گروه دیجیتال فاندری نشان داد که پلی استیشن 5 بهترین پلتفرم برای تجربه بازی است. نظر شما در مورد Elden Ring و موفقیت خارق‌العاده آن چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*