اپل تی وی پلاس سریال Acapulco را برای فصل دوم تمدید کرد


امید دلیری 17 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس سریال Acapulco را برای فصل دوم تمدید کرد. سرویس تلویزیونی اپل اعلام کرده است که سریال کمدی دو زبانه «آکاپولکو» برای دومین فصل تمدید شده است. به گفته اپل ، فیلمبرداری این سریال از اواخر بهار امسال در مکزیک آغاز می‌شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Acapulco با بازی Eugenio Derbez (بازیگر فیلم CODA) ، سبکی مثل سریال How I Met Your Mother دارد. در این سریال ، مردی (با بازی Enrique Arrizon) ماجراهای دوران جوانی اش را بازگو می‌کند. Maximo Gallardo به عنوان یک پسر کابانایی در استراحتگاه آکاپولکو که کارکنان آن اکثرا اسپانیایی هستند، مشغول کار شده است. اما هر زمان که یک توریست حضور داشته باشد ، او باید انگلیسی صحبت کند. در نتیجه، این سریال یک سریال مشترک اسپانیایی زبان و انگلیسی زبان است. از این زبان ها هم برای کمدی و هم برای نشان دادن تقسیم بندی «ما و آن ها» بین شخصیت ها استفاده می شود.

اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفته : فصل دوم سریال Acapulco ، از دنباله ی فصل اول شروع می‌شود. در سال 1985، ماکسیمو باید با آشفتگی در استراحتگاه، مشکلات غیرمنتظره در خانه و یک عشق جدید که ممکن است رقیب دختر رویاهای او باشد، مبارزه کند. در روزگار کنونی، ماکسیمو مسن‌تر و بزرگتر شده و به آکاپولکو می‌رسد. جایی که با افراد مختلفی از گذشته‌اش ؛ چه خوب و چه بد روبرو می‌شود. تاریخ پخش فصل دوم سریال Acapulco هنوز اعلام نشده است. در حال حاظر می توانید فصل اول این سریال که شامل 10 قسمت می باشد را تماشا کنید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*