آپدیت ماه مارس کنسول ایکس باکس با بهبود کنترلر و ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود


Matin 18 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

مایکروسافت از ویژگی‌های آپدیت ماه مارس کنسول ایکس باکس رونمایی کرد که شامل افزودن بازی‌ها به منو Quick Resume و همچنین آپدیت دسته بازی می‌شود. طبق آخرین اخبار سخت افزار، تغییرات جدید در طی یک آپدیت کامل به‌زودی برای مالکان کنسول Xbox منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند با دریافت فایل به‌روزرسانی، تجربه بهترین هنگام اجرای بازی و کار با منوهای کنسول داشته باشند.

مایکروسافت به تجربه‌ی کاربری داشبورد ایکس باکس اهمیت زیادی می‌دهد و توسعه‌دهندگان مختلفی به‌طور مداوم در حال کار روی آپدیت‌های تازه‌ای هستند. این آپدیت‌ها توسط اینسایدرها تست می‌شوند و در نهایت نسخه نهایی به دست کاربران می‌رسد. آپدیت ماه مارس کنسول Xbox شامل ویژگی‌های تازه‌ای است که از جمله آن‌ها باید به قابلیت سنجاق بازی‌ها به منو Quick Resume اشاره کرد. قابلیت ازسرگیری سریع به بازی‌کنان فرصت ادامه بازی را بدون ورود به منو می‌دهد و دیگر نیازی به ذخیره بازی در نقطه‌ی مشخص ندارید.

آپدیت ماه مارس ایکس باکس

ویژگی‌های آپدیت مارس Xbox

با دریافت آپدیت کنسول ایکس باکس، یک منو در بخش «برنامه‌ها و بازی‌‌های من» اضافه می‌شود و پس از آن می‌توانید بازی‌هایی که از قابلیت Quick Resume پشتیبانی می‌کنند را به این بخش اضافه کنید و سریع‌تر آن‌ها را پیدا کنید. دیگر قابلیت آپدیت Xbox نیز افزودن ویژگی‌های تازه‌ای به دکمه Share دسته بازی است. این دکمه که قبلاً برای ذخیره تصاویر و ویدیوها از بازی به کار گرفته می‌شد؛ می‌تواند وظایف دیگری از جمله قطع صدای تلویزیون، باز کردن فهرست دوستان، باز کردن منو اچیومنت‌ها و وظایف دیگری را انجام دهد.

مایکروسافت امکان تغییر قابلیت دکمه Share را در آپدیت کنسول ایکس باکس فعال می‌کند و اگر به تهیه‌ی اسکرین‌شات در بازی‌ها علاقه ندارید؛ می‌توانید کارکرد این دکمه را تغییر دهید. دیگر ویژگی آپدیت ماه مارس Xbox نیز تغییر تنظیمات صدا است. تنظیمات جدید، امکان تغییر جزئیات صدای دستگاه‌های HDMI را می‌دهد. همچنین فناوری Dolby Atoms هم برای سینماهای خانگی فعال می‌شود و کیفیت صدای به‌مراتب بهتری با نصب آپدیت خواهید شنید.

آپدیت ایکس باکس Xbox

به‌تازگی امکان استریم بازی توییچ در ایکس باکس فعال شده است و کافی است از طریق داشبورد و با انتخاب یک گزینه به استریم کردن پردازید. گفتنی است این قابلیت از سال گذشته میلادی در حال تست و بررسی بوده است و بالاخره در اواخر فوریه به کنسول اضافه شد. آپدیت پیشین کنسول ایکس باکس نیز بارگذاری منو راهنما را سریع کرد و باگ‌هایی را که جلوی این کار را می‌گرفت را حذف کرد.

مایکروسافت به‌تازگی پشتیبانی از موس و کیبورد به xCloud را اضافه کرده است و در صورتی که یک اتصال اینترنت پرسرعت در اختیار دارید؛ می‌توانید به‌راحتی بازی کنید. آپدیت ماه مارس کنسول ایکس باکس به‌زودی منتشر می‌شود و بهتر است نگاهی به بازی‌های ماه مارس ایکس باکس گیم پس هم بیندازید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*