فیلم Cha Cha Real Smooth در تاریخ 17 ژوئن در اپل تی وی پلاس پخش می شود


امید دلیری 19 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم Cha Cha Real Smooth در تاریخ 17 ژوئن در اپل تی وی پلاس پخش می شود. اپل طی رویداد Peek Performance اعلام کرد که این فیلم برنده جایزه در روز جمعه، 17 ژوئن پخش خواهد شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در سال 2021، اپل 25 میلیون دلار برای فیلم CODA هزینه کرد تا از رقبای خود برای موفقیت در جشنواره فیلم ساندنس پیشی بگیرد. غول فناوری در ماه ژانویه ، 15 میلیون دلار برای حق پخش فیلم Cha Cha Real Smooth پرداخت کرد. این مبلغ کمتر از مبلغ پرداختی اپل برای فیلم CODA می باشد. اما همچنان بالاترین مبلغی بود که برای خرید یک فیلم در جشنواره فیلم ساندنس پرداخت شد. اپل تی وی پلاس در توییت جدیدی نوشت :

فیلم Cha Cha Real Smoot ، برنده جایزه تماشاگران ساندنس، در 17 ژوئن به +Apple TV می آید. Cooper Raiff نویسنده و کارگردان این فیلم می باشد و در کنار Dakota Johnson هنرنمایی می کند.

فیلم Cha Cha Real Smooth داستان جوانی به نام اندرو را دنبال می کند. اندرو 22 ساله که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده و مسیر زندگی مشخصی ندارد، در خانه با خانواده اش در نیوجرسی گیر کرده است. اما اگر یک چیز در رزومه ناموجود او وجود داشته باشد، این است که چگونه یک مهمانی را شروع کند. مهمانی ای که او را به شغل عالی رقص انگیزشی برای همکلاسی های برادر کوچکترش می رساند. زمانی که اندرو با مادری محلی به نام Domino و دخترش Lola دوست می شود ، سرانجام آینده ای را که می خواهد کشف می کند. حتی اگر آینده او نباشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*