اپلیکیشن Clipchamp ، اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای ویرایش ویدیو در ویندوز 11


امید دلیری 19 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Clipchamp ، اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای ویرایش ویدیو در ویندوز 11. اگر منتظر بودید که مایکروسافت Windows Movie Maker را احیا کند، دیگر منتظر نباشید. چرا که مایکروسافت جایگزین بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مایکروسافت اکنون اپلیکیشن Clipchamp را در ویندوز 11 قرار داده است. این امر پس از خرید Clipchamp در سال گذشته توسط مایکروسافت صورت گرفته است. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن مبتنی بر مرورگر است که از برش، تقسیم، انتقال و حتی ویژگی ضبط صفحه پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن دقیقاً مانند اپلیکیشن های حرفه‌ای مانند Adobe Premiere Pro دارای یک تایم لاین یا جدول زمانی است. همچنین از ترکیبی از الگوها و کتابخانه‌ای از فیلترها، رسانه‌های موجود و سبک‌ها استفاده می‌کند.

مایکروسافت یک ژنراتور تبدیل متن به گفتار را با قدرت Azure برای سازندگان به منظور استفاده از صداهای صوتی به 70 زبان قرار داده است.OneDrive نیز برای ذخیره سازی ابری فایل ها یکپارچه شده است. مایکروسافت می گوید اپلیکیشن Clipchamp اکنون یک اپلیکیشن “inbox” در ویندوز 11 می باشد. به این معنی که در تمام دستگاه های جدید دارای ویندوز 11 از قبل نصب خواهد شد.

از طرف دیگر ، واضح است که وجود Media Player جدید در ویندوز 11 به این معنی است که Windows Media Player از این سیستم عامل محو خواهد شد. مثل همیشه، برخی از این تغییرات ماه ها در ویندوز 11 ظاهر نمی شوند. مایکروسافت ویژگی‌ها جدید را به تدریج عرضه می‌کند. این شرکت دیگر منتظر افت ویژگی‌های بزرگ سالانه برای به‌روزرسانی ویندوز 11 نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*