اضافه شدن دانلود منیجر ، منوی پیوست جدید و موارد دیگر در نسخه 8.6 تلگرام


امید دلیری 21 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه 8.6 تلگرام آیفون و آیپد ، دارای چندین ویژگی جدید از جمله دانلود منیجر جدید می باشد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به طراحی مجدد منوی پیوست، پشتیبانی از پخش زنده با اپلیکیشن های شخص ثالث و غیره اشاره کرد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نسخه 8.6 تلگرام ، نسخه ای با ویژگی های جدید و جذاب

کاربران تلگرام می‌توانند هر نوع فایلی را تا حداکثر ۲ گیگابایت ارسال کنند. همچنین می توانند با هر دستگاهی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این امر بدون محدودیت در فضای ذخیره‌سازی ابری انجام می شود. این دلایل باعث محبوبیت دانلود فایل‌ها در این پلتفرم شده است. شاید به همین خاطر است که تلگرام یک دانلود منیجر جدید اضافه کرده است. اکنون در نسخه 8.6 تلگرام ، زمانی که فایل‌ها به طور فعال در حال دانلود هستند، نماد جدیدی در نوار جستجو ظاهر می‌شود. کاربران می‌توانند روی آن ضربه بزنند تا دانلودها را مشاهده و مدیریت کنند. کاربران می توانند همه دانلودها یا فقط موارد جداگانه را متوقف کرده و یا مجدداً شروع کنند. همچنین می توانند یکی از آن ها را برای اولویت بندی یا مشاهده انتخاب کنند.

علاوه بر اضافه شدن دانلود منیجر ، یک منوی پیوست کاملاً بازطراحی شده هنگام ارسال چندین عکس یا ویدیو ظاهر می شود. کاربران می‌توانند روی موارد انتخاب‌شده در بالای پنل ضربه بزنند تا پیش‌نمایش ظاهر آلبوم چت را هنگام ارسال مشاهده کنند. همچنین می توانند موارد انتخاب‌شده را مرتب کنند یا حذف کنند. نسخه 8.6 تلگرام همچنین گزینه دوربین درون برنامه ای را در گالری ادغام کرده است. نوار ناوبری جدید نیز دسترسی سریع به عکس ها، فایل ها، موقعیت مکانی و موارد دیگر را امکان پذیر می کند.

امکان ایجاد یک نام کاربری @ منحصر به فرد نیز در به‌روزرسانی جدید تلگرام وجود دارد. به این ترتیب کاربران به راحتی از طریق جستجو یا پیوند t.me/username ، بدون اشتراک‌گذاری شماره تلفن با دیگران تماس بگیرند. علاوه بر این، تلگرام اکنون از ابزارهای پخش شخص ثالث مانند OBS Studio و XSplit برای پخش ویدیوی زنده پشتیبانی می‌کند. نسخه 8.6 تلگرام هم اکنون در اپ استور برای آیفون و آیپد در دسترس می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*