اپل تی وی پلاس مستندی در مورد لوئیس همیلتون قهرمان فرمول یک جهان پخش خواهد کرد


امید دلیری 21 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس مستندی در مورد لوئیس همیلتون قهرمان فرمول یک جهان پخش خواهد کرد. سرویس تلویزیونی اپل اعلام کرده است که مستند جدیدی درباره قهرمان جهانی فرمول یک، Lewis Hamilton پخش خواهد کرد. فردی که از نظر حرفه‌ای، اجتماعی و فرهنگی مسیر ناشناخته‌ای را ایجاد کرده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مستند جدید شامل داستان کامل قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان و تیمش خواهد بود. این مستند همچنین شامل سکانس هایی از داخل و خارج از مسیر و مصاحبه هایی با مهمانان دیگر خواهد بود. لوئیس همیلتون که از خانواده‌ای کارگر بود، در ورزشی موفق شد که در آن عوامل زیادی بر علیه او وجود داشت. اما استعدادش درخشید و به او اجازه داد بیش از یک دهه بر این ورزش تسلط داشته باشد. او در حال حاضر تنها راننده سیاه‌پوستی است که در فرمول یک مسابقه می‌دهد.

اپل در مورد این مستند نوشته : لوئیس همیلتون آنچه که او را متفاوت کرده بود پذیرفت. صعودش به اوج حرفه‌اش ، او را به شدت متعهد به استفاده از پلتفرم خود برای تأثیرگذاری بر تغییرات مثبت برای نسل‌های آینده کرد.

Lewis Hamilton at Abu Dhabi GP

Lewis Hamilton ، Penni Thow و کمپانی های Box to Box Films و One Community این مستند را تولید خواهند کرد. Richard Plepler و Scott Budnick تهیه کنندگان اجرایی و Matt Kay کارگردانی این مستند را بر عهده خواهند داشت. این مستند به فهرست رو به رشد محتوای غیرداستانی و بدون فیلمنامه جدید اپل تی وی پلاس می‌پیوندد. از جمله مستند They Call Me Magic که زندگی و حرفه اروین جانسون را شرح می‌دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*