بازی Dead Space Remake تا سال 2023 به تعویق افتاد


Matin 21 اسفند 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، جف گراب از رسانه VentureBeat اعلام کرده است که شرکت الکترونیک آرتز در ابتدا قصد داشت بازی دد اسپیس ریمیک را در اکتبر سال جاری منتشر کند. با این حال، با تصمیم شرکت مذکور، انتشار بازی Dead Space Remake تا اوایل سال 2023 به تعویق افتاده است.

سری Dead Space برای بسیاری از علاقه‌مندان سبک ترس و بقا نامی آشنا و شناخته‌شده است. بسیاری از منتقدین این مجموعه را در بین بهترین بازی‌های تاریخ قرار داده و آن را تحسین کرده‌اند. با این وجود از سال 2013 و پس از انتشار بازی Dead Space 3، سری دد اسپیس به دست فراموشی سپرده شد. این روند در سال گذشته متوقف شد و شرکت Electronic Arts اقدام به معرفی بازی Dead Space Remake کرد. در حال حاضر  سازندگان بازی دد اسپیس ریمیک تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده‌اند. اما بر اساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده، نسخه ریمیک بازی Dead Space در سال آینده میلادی در دسترس قرار می‌گیرد.

مدتی پیش شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه استودیو Motive قصد دارد بازی Dead Space Remake را در فصل پاییز سال 2022 منتشر کند. با این حال، به نظر می‌رسد شرکت EA به صورت داخلی تاریخ انتشار بازی مذکور را تغییر داده و آن را به اوایل سال 2023 موکول کرده است. این خبر را جف گراب از رسانه VentureBeat اعلام کرده است. بر اساس گزارش او، شرکت الکترونیک آرتز درصدد انتشار بازی Dead Space Remake در اکتبر  2022 بود. اگر‌چه این تاریخ هیچگاه به صورت رسمی اعلام نشده است.

در حال حاضر، استودیو موتیو از زمان اضافه برای بهبود کیفیت بازی و جلب توجه طرفداران استفاده خواهد کرد. هدف کلی استودیو مذکور این است که نسخه ریمیک دد اسپیس را با کیفیتی شبیه به بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کند. این امر با گزارشات منتشر شده در مورد الهام‌گیری استودیو Motive از نسخه ریمیک آثار مختلف شرکت کپکام تطابق دارد. سازندگان بازی DS Remake گزارش تازه‌ای از روند ساخت این اثر را منتشر خواهند کرد.

انتشار بازی Dead Space Remake دد اسپیس ریمیک

بازی Dead Space Remake دارای محتوا‌های تازه خواهد بود

ظاهرا بازی دد اسپیس ریمیک توانسته اعضای شرکت الکترونیک آرتز را شگفت‌زده کند که دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. این اثر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. در کنار پیشرفت‌های گرافیکی و بصری، بازی Dead Space Remake دارای مکانیک‌های قطع عضو و Zero-G جدید خواهد بود.

نظر شما در مورد انتشار بازی DS Remake در اوایل سال 2023 چیست؟ آیا برای تجربه این اثر لحظه‌شماری می‌کنید؟ به نظر شما نسخه ریمیک قادر به رقابت با بازی دد اسپیس خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*