اپل تی وی پلاس پیش نمایش مستند They Call Me Magic را منتشر کرد


امید دلیری 22 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس پیش نمایش مستند They Call Me Magic را منتشر کرد. مستندی که درباره زندگی و حرفه ستاره مشهور بسکتبال اروین «مجیک» جانسون می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پیش نمایش مستند They Call Me Magic نگاه اولیه ای به این مستند چهار قسمتی می اندازد. پیش نمایشی که نشان می‌دهد این مینی‌سریال-مستند ، حرفه‌ی بسکتبال جانسون و فراتر از آن را پوشش می‌دهد. این مستند به فعالیت های او در دادگاه و تغییر به سمت کارآفرینی و فعالیت اجتماعی می پردازد. این مستند تصاویری از زندگی او را با مصاحبه‌هایی از فهرست بلندبالایی از نام‌های معروف و آشنا ترکیب می‌کند. ستارگان ورزشی از جمله شکیل اونیل و مایکل جردن در این مستند حضور دارند. از دیگر شخصیت های معروفی که در این مستند حضور دارند می توان به ساموئل ال جکسون، Snoop Dogg، باراک اوباما و همچنین خود جانسون اشاره کرد.

مستند They Call Me Magic داستان واقعی اروین جانسون را بررسی می‌کند. او به خاطر موفقیت‌هایش در بسکتبال و مبارزه با ویروس ایدز – HIV شناخته می‌شود. فوق ستاره لس آنجلس لیکرز و اسطوره NBA به یک کارآفرین موفق و فعال اجتماعی تبدیل شده است. این مستند نگاهی صمیمی به زندگی او می اندازد. اپل این مستند را نگاهی نادر به داستان باورنکردنی زندگی واقعی جانسون می‌داند. داستانی که امروزه همچنان بر فرهنگ ما تأثیر می‌گذارد.

Rick Famuyiwa کارگردانی این مستند را بر عهده دارد. Dirk Westervelt تدوینگر و Rachel Morrison فیلمبردار این مستند می باشند. این مستند توسط XTR و New Slate Ventures و با همکاری H. Wood Media و Delirio Films برای اپل تولید شده است. این مستند در تاریخ 22 آوریل در +Apple TV پخش می شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*