فرزند دوم ایلان ماسک و گرایمز ، Y نام دارد


امید دلیری 22 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فرزند دوم ایلان ماسک و گرایمز ، Y نام دارد. گرایمز و ماسک اسم این فرزند جدید که دختر می باشد را Y گذاشته اند. البته نام کامل نام او Exa Dark Sideræl Musk می باشد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

فرزند دوم پادشاه فناوری

گرایمز پس از شنیده شدن صدای گریه نوزاد در خانه اش در تگزاس هنگام مصاحبه با Vanity Fair ، وجود آن را تایید کرد. او گفت که رابطه اش با ایلان ماسک ، رئیس تسلا و اسپیس ایکس ، بسیار روان بوده است. اما گرایمز احتمالاً او را دوست پسر خود می خواند. با این حال، گرایمز بعداً در توییتی نوشت که او و ماسک از زمان نگارش مقاله از هم جدا شده اند.

من و ای (ایلان) از زمان نوشتن این مقاله دوباره از هم جدا شدیم. اما او بهترین دوست و عشق زندگی من است و زندگی و هنر من برای همیشه به این مأموریت اختصاص داده شده است. فکر می کنم Devin آن قسمت از داستان را نوشته است. گرایمز در توییتر نوشت.

به نظر می رسید که این زوج در سال 2021 از هم جدا شوند. ماسک به مجله تایم گفت که او و گرایمز تقریباً نصفه جدا شده اند. گرایمز همچنین نام کامل دخترش، Exa Dark Sideræl Musk را به طور خلاصه شرح داده است. Exa به اصطلاح ابرمحاسباتی exaFLOPS (توانایی انجام 1 کوئینتیلیون عملیات ممیز شناور در ثانیه) اشاره دارد. Dark (تاریکی) به مفهوم ناشناخته است.  Sideræl که sig-deer-ee-el تلفظ می شود به زمان واقعی جهان، زمان ستاره، زمان اعماق فضا اشاره می کند ، نه زمان نسبی زمین. همچنین گفته می‌شود که این کلمه ، اشاره ای به Galadriel شخصیت محبوب ارباب حلقه‌ها می باشد.

گرایمز و ماسک اولین فرزند خود به نام X در می 2020 به دنیا آوردند. نام کامل او X Æ A-12 است و گرایمز آن را X A.I. Archangel تلفظ می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*