ماد جدید God of War کریتوس بازی فورتنایت را اضافه می‌کند


Matin 24 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

کریتوس سال گذشته میلادی سفری مهیج از میدگارد به جزایر خوش آب و هوای فورتنایت داشت و به‌عنوان یکی از شخصیت‌های این بازی معرفی شد. اگرچه حضور کریتوس در Fortnite چندان مورد استقبال طرفداران گاد آف وار قرار نگرفت، بازی‌کنان فورتنایت استقبال مناسبی از آن به عمل آوردند. ماد جدید God of War کریتوس مخصوص فورتنایت با قیافه‌ای کارتونی را به بازی اصلی اضافه می‌کند.

ممکن است شما نسخه‌ی بی‌کیفیت و کارتونی کریتوس را ترجیح داده باشید و بخواهید همان شخصیت موجود در بازی فورتنایت را وارد نسخه‌ی کامپیوتر کنید. اگر شما از جمله این افراد هستید؛ می‌توانید ماد جدید God of War را که توسط یک مادسازی به نام Omega Fantasy ساخته شده است را امتحان کنید. این ماد، همان کریتوس بازی Fortnite را جایگزین می‌کند و لحظاتی هجو‌آمیز ایجاد می‌کند.

ورود کریتوس فورنتایت به God of War

ماد جدید God of War که کریتوس فورنتایت را به بازی اضافه می‌کند؛ در حال حاضر به‌صورت محدود منتشر شده است. می‌توانید با مراجعه به صفحه پاترئون این مادساز، آن را دریافت کنید و کریتوس را جایگزین کند. گفتنی است نسخه نهایی پس از تست و بررسی در نکسوس ماد منتشر می‌شود و فعلاً آنچه می‌بینید، نسخه‌ای اولیه است و ممکن است باعث خراب شدن فایل‌های بازی شود. در صورتی که می‌خواهید این ماد گاد آف وار را نصب کنید، بهتر است ابتدا از فایل‌های اصلی بک‌آپ بگیرید.

کریتوس فورنتایت ماد جدید God of War

نمی‌دانیم چه کسی می‌خواهد کریتوس باابهت بازی را با نسخه‌ی کارتونی فورتنایت جایگزین کند؛ زیرا که این نسخه قیافه‌ای نامتناسب با داستان و گیم‌پلی دارد و حس می‌کنید که کریتوس وسط جنگ به شروع رقصیدن می‌کند. به طور کل کریتوس فورتنایت در صحنه‌های سینمایی بسیار عجیب به نظر می‌رسد و اگر می‌‌خواهید لحظات مفرحی را بگذرانید یا چهره‌ی این شخصیت جنگجو را برای همیشه تخریب کنید؛ می‌توانید این ماد را نصب کنید.

فورتنایت تابه‌حال شخصیت‌های مختلفی از مستر چیف را به بازی اضافه کرده است. حضور اتزیو آساسینز کرید در فورتنایت مورد تمسخر طرفداران آساسینز کرید قرار گرفت و به‌ نظر می‌رسد که اپیک گیمز از این روند دست بر نمی‌دارد و تا تمام شخصیت‌های محبوب را وارد بازی نکند؛ آرام نمی‌گیرد. علاوه بر ماد جدید God of War، چندین ماد دیگر نیز منتشر شده‌اند. ریش کریتوس با ماد ویژه‌ی خدای جنگ تراشیده شد و قیافه‌ای نو به این شخصیت داده شد.

در خبر دیگری، سریال خدای جنگ توسط شرکت آمازون ساخته می‌شود و فعلاً مذاکرات با سونی برای ساخت این سریال ادامه دارد. نظر شما در مورد ماد کریتوس فورنتایت بازی God of War چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*