زمان احتمالی انتشار بازی آنچارتد برای کامپیوتر فاش شد


Matin 26 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Valve با آپدیت کردن APIهای استیم، زمان انتشار بازی آنچارتد برای کامپیوتر را ژوئیه سال میلادی 2022 اعلام کرده است. پس از آنکه بازی Uncharted Legacy of Thieves برای پلی استیشن 5 منتشر شد؛ بسیاری از طرفداران منتظر انتشار بازی برای کامپیوتر هستند و این اتفاق در ماه اول تابستان رخ خواهد داد.

بنابر آخرین اخبار بازی و به نقل از وب‌سایت SteamDB، شرکت ولو به‌تازگی، کد زمانی بازی آنچارتد را در API استیم آپدیت کرده است و زمان انتشار بازی برای مدتی نمایش داده شده است. گفتنی است این تاریخ ممکن است صحیح باشد یا اینکه تنها یک تاریخ اتفاقی است که توسط وب‌سایت تعریف شده است تا پارامتر در نظر گرفته‌شده برای آن در هنگام کدنویسی، خالی باقی نماند.

زمان انتشار آنچارتد برای کامپیوتر بازی Uncharted Legacy of Thieves

آنچارتد به‌زودی راهی کامپیوتر می‌شود

گفتنی است استیم به توسعه‌دهندگان گفته است باید همگی یک تاریخ مشخص‌شده در صفحه‌ی بازی وارد کنند. این تاریخ از دید عموم پنهان خواهد ماند و توسعه‌دهنده می‌تواند با نوشتن عبارت‌هایی مانند «به‌زودی» این بخش از صفحه‌ را پر کند. همین باعث شده است تا انتشار بازی آنچارتد در ماه ژوئیه برای کامپیوتر اندکی بحث‌‌برانگیز شود. در صورتی که این اطلاعات صحیح باشند. بازی Uncharted Legacy of Thieves در تاریخ 15 ژوئیه (24 تیر) برای کاربران استیم منتشر می‌شود.

در ادامه زمان انتشار بازی‌های دیگری نیز به همین شکل فاش شده است. گفتنی است احتمال اشتباه بودن این تاریخ‌ها وجود دارد و در عین حال ممکن است تعدادی از آن‌ها درست از آب درآیند. برای نمونه انتشار بازی Stray‌ در سال جاری میلادی تائید شد و در نتیجه نوزدهم آوریل، زمان انتشار غیرمنطقی به نظر نمی‌آید. البته تعدادی از این تاریخ‌ها اشتباه هستند و منابع مختلفی موجود است که این تاریخ را فسخ می‌کند.

  • Stray – April 19
  • Bomb Rush Cyberfunk – May 26
  • Oxenfree II: Lost Signals – June 30
  • Uncharted: Legacy of Thieves Collection – July 15
  • Sonic Frontiers – September 1
  • Test Drive Unlimited Solar Crown – September 22

برای نمونه، انتشار بازی Atomic Heart برای 22 ژوئن برنامه‌ریزی شده است و این در حالی است که تریلر ماه گذشته بازی نشان از انتشار آن در سه‌ماهه آخر میلادی می‌داد. در صورتی که به صفحه‌ی اصلی این بازی‌ها نگاه کنیم، خواهیم دید که خبری از زمان انتشار رسمی نیست و این تاریخ‌ها به نظر اشتباه هستند. سونی با انتشار کلکسیون بازی آنچارتد برای پلی استیشن 5 تائید کرد که نسخه‌ی کامپیوتر نیز در ادامه‌ی سال 2022 منتشر می‌شود و اواخر تیرماه، زمان منطقی برای Uncharted Legacy of Thieves به نظر می‌آید.

بازی Uncharted Legacy of Thieves شامل ریمستر آنچارتد 4 و همچنین بسته‌ الحاقی Lost Legacy است که ویژگی‌های گرافیکی تازه‌ای را به ارمغان می‌آورد. نظر شما در مورد زمان انتشار بازی آنچارتد برای کامپیوتر چیست؟‌ آیا منتظر انتشار بازی هستید؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*