سریال Ted Lasso و فیلم CODA به ترتیب برنده جوایز Critics Choice و BAFTA 2022 شدند


امید دلیری 26 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Ted Lasso و فیلم CODA به ترتیب برنده جوایز Critics Choice و BAFTA 2022 شدند. اپل تی وی پلاس در دو مراسم جوایز منتخب منتقدان و بفتا ، موفق به کسب جایزه شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

بیست و هفتمین مراسم سالانه جوایز منتخب منتقدان – Critics Choice به تازگی برگزار شد. اپل تی وی پلاس همانند سال گذشته ، روند کسب جایزه در این مراسم را ادامه داد. سریال کمدی و محبوب Ted Lasso با کسب چهار جایزه توانست آمار سال 2021 خود را بهبود بخشد. این چهار جایزه شامل :

  • بهترین سریال کمدی
  • بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال کمدی – Jason Sudeikis
  • بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال کمدی – Hannah Waddingham
  • بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سریال کمدی – Brett Goldstein

سریال Ted Lasso تنها محتوای +Apple TV نبود که موفق به کسب جوایز Critics Choice شد. فیلم CODA نیز موفق به کسب یک جایزه این مراسم شد. فیلمی که با بازیگران عمدتاً ناشنوا در سه گروه مختلف نامزد جایزه اسکار شده بود. Troy Kotsur بازیگر نقش پدر Frank Rossi در این فیلم، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. البته این تنها جایزه ای نبود که Troy Kotsur به تازگی دریافت کرده است. چرا که آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا) نیز در مراسم امسال ، دو بار از فیلم CODA تقدیر کرد.

Troy Kotsur در مراسم بفتا 2022 نیز برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او به اولین بازیگر ناشنوا تبدیل شد که برنده جایزه بفتا در این رشته شده است. Sian Heder نویسنده و کارگردان فیلم CODA نیز جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*