گوگل I/O 2022 در تاریخ 11 و 12 ماه مه برگزار می شود


امید دلیری 26 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گوگل I/O 2022 در تاریخ 11 و 12 ماه مه برگزار می شود. این شرکت روز گذشته تاریخ برگزاری کنفرانس بزرگ سالانه توسعه دهندگان گوگل – Google I/O را اعلام کرد. این رویداد بار دیگر به طور کامل آنلاین خواهد بود. اگرچه به نظر می رسد حداقل بخشی از کنفرانس به صورت زنده از Amphitheatre Shoreline پخش می شود. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Alex Garcia-Kummert سخنگوی گوگل ، بیانیه‌ای در مورد گوگل I/O 2022 به وبسایت The Verge ارسال کرده است. او در این بیانه گفته : رویداد امسال در مقابل تعداد محدودی از مخاطبان زنده پخش می‌شود و کاملا رایگان و به صورت مجازی برای همه آزاد است. مخاطبان این رویداد محدود عمدتاً از کارمندان گوگل و برخی از شرکا تشکیل خواهند شد. طبق یک پرسش متداول، ثبت نام رایگان خواهد بود و در ماه جاری آغاز خواهد شد. هیچ بلیتی وجود نخواهد داشت. به نظر می رسد به این معنی است که همه کسانی که می خواهند شرکت کنند، می توانند شرکت کنند.

گوگل I/O در سال 2020 به دلیل همه‌گیری ویروس COVID-19 لغو شد و در سال 2021 به عنوان یک رویداد آنلاین بازگشت. گوگل I/O 2022 نیز بصورت آنلاین خواهد بود. این شرکت در رویداد سال گذشته ی خود ، رونمایی های بزرگی را ارائه کرد. از جمله اولین طراحی «Material You» در اندروید 12 ، به‌روزرسانی‌های Google Workspace. علاوه بر این ها ، ادغام سیستم عامل Wear OS گوگل و تایزن سامسونگ در یک پلتفرم نیز اعلام شد. پلتفرم جدید اکنون به نام Wear OS 3 شناخته می شود.

ما دقیقاً نمی دانیم امسال شاهد چه چیزهایی در گوگل I/O 2022 خواهیم بود. اما با توجه به اینکه گوگل قبلاً اولین پیش نمایش اندروید 13 را منتشر کرده است، به نظر می رسد یکی از تمرکزها روی این سیستم عامل باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*