احتمالا دکتر استرنج به جمع اسکین های بازی Fortnite اضافه می‌شود


Matin 28 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

احتمال دارد که به‌زودی جادوگر بزرگ دنیای مارول و استاد هنر‌های عرفانی یعنی دکتر استرنج در بین کاراکترهای بازی Fortnite قرار بگیرد.

بازی فورتنایت به عنوان محلی برای کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های متعدد از مجموعه‌های مختلف شناخته می‌شود. به‌تازگی این اثر مشهور سبک بتل رویال، میزبان کاراکترهای نیتن دریک و کلوئی فریزر از سری Uncharted بوده است. تعداد کراس اور‌های بین بازی فورتنایت و آثار مختلف و شخصیت‌هایی که به جمع کاراکترهای بازی Fortnite اضافه شده‌اند، از شمارش خارج است. با این حال این روند قرار نیست به‌زودی به پایان برسد. شرکت Epic Games همواره در تلاش است که مجموعه‌های بیشتری را به زیر چتر خود بیاورد.

شخصیت‌های آثار مختلف که به بازی فورتنایت اضافه شده‌اند، تنها به بازی‌های ویدیویی محدود نمی‌شود. شرکت اپیک گیمز همکاری نزدیک با فعالین حوزه سینما و تلویزیون دارد. به این واسطه کاراکترهای مختلفی از فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون The Mandalorian و Dune در دسترس بازیکنان بازی Fortnite قرار گرفته است. حال به نظر می‌رسد علاقه‌مندان این اثر باید منتظر اضافه شدن یک ابر‌قهرمان مشهور از جهان سینمایی مارول (MCU) باشند. این شخصیت استاد هنر‌های عرفانی و جادوگر عالی‌رتبه یعنی دکتر استرنج است. در راستای اکران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، این کاراکتر به جمع کاراکترهای بازی Fortnite اضافه می‌شود.

یک دیتا ماینر به نام ShiinaBR و یوتیوبری به اسم Tabor Hill که جزو منابع قابل‌اعتماد برای افشای اطلاعات مربوط به بازی فورتنایت هستند، از همکاری شرکت اپیک گیمز با مارول و در دسترس قرار گرفتن دکتر استرنج خبر داده‌اند. با توجه به این که فیلم سینمایی Doctor Strange in the Multiverse of Madness در ماه مه اکران خواهد شد، حضور دکتر استرنج در بازی Fortnite چندان تعجب‌آور نیست. در صورتی که شرکت Epic Games، در قبال دکتر استرنج به‌خوبی اسپایدرمن عمل کند، بدون شک بازیکنان از این شخصیت استقبال خواهند کرد.

کاراکترهای بازی Fortnite دکتر استرنج

فیلم جدید دکتر استرنج اردیبهشت 1401 اکران خواهد شد

دکتر استرنج یکی از ابرقهرمانان شرکت مارول بوده که توسط استن لی خلق شده است. او در ابتدا جراحی چیره‌دست با مهارت‌های بی‌نظیر و ثروت عظیمی بود. با این حال یک سانحه رانندگی باعث می‌شود که اعصاب دست او از بین برود. عدم امکان فعالیت پزشکی و ناامیدی از درمان به شیوه‌های مرسوم باعث می‌شود که دکتر استرنج راهی منطقه Kamar-Taj شود. او در این منطقه با جادوگران و اساتید علوم عرفانی آشنا می‌شود. وی نه‌تنها می‌تواند دستانش را معالجه کند، بلکه مهارت‌های زیادی در جادوگری به دست بیاورد. سپس او به آمریکا برگشته و از دنیا در برابر تهدید‌های مختلف دفاع می‌کند.

فیلم سینمایی Doctor Strange in the Multiverse of Madness، تازه‌ترین حضور دکتر استرنج در MCU محسوب می‌شود. این فیلم که جزو فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است، در تاریخ 6 مه (16 اردیبهشت) اکران خواهد شد. فیلم دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون، در بازه زمانی پس از فیلم Spider-Man: No Way Home و فصل اول سریال Loki جریان دارد. در این فیلم دکتر استرنج همراه با متحدین تازه‌اش وارد مولتی‌ورس می‌شود تا با تهدید‌های جدید مقابله کند.

نظر شما در مورد اضافه شدن دکتر استرنج به جمع کاراکترهای بازی Fortnite چیست؟ آیا موافق این امر هستید یا چندان علاقه‌ای به آن ندارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*