اپل تی وی پلاس سریال Midnight Family ، اولین سریال کاملاً اسپانیایی زبان خود را معرفی کرد


امید دلیری 28 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس سریال Midnight Family ، اولین سریال کاملاً اسپانیایی زبان خود را معرفی کرد. “خانواده نیمه شب” یک سریال درام با محوریت موضوع پزشکی می باشد. این سریال 10 قسمتی اکنون برای +Apple TV در حال تولید است. این سریال اولین سریال سرویس تلویزیونی اپل می باشد که به طور کامل به زبان اسپانیایی ساخته شده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Midnight Family – «خانواده نیمه شب» در حال حاضر در مکزیکو سیتی فیلمبرداری می شود. این سریال داستان Marigaby Tamayo ، دانشجوی جاه طلب و با استعداد پزشکی با بازی Renata Vaca را روایت می کند. Joaquin Cosio ، Diego Calva و Sergio Bautista نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. Joaquin Cosio نقش پدر Marigaby به نام Ramon را بازی می کند. Diego Calva نقش برادر Marigaby به نام Marcus را بازی می کند. Sergio Bautista نیز نقش برادر دیگر Marigaby به نام Julito را بازی می کند.

اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی در رابطه با سریال Midnight Family گفته :

Marigaby شب‌هایش را با نجات جان مردم در سراسر مکزیکوسیتی در آمبولانس خصوصی خانواده‌اش می‌گذراند. او همراه با پدرش Ramon و برادرانش Marcus و Julito برای امرار معاش و گذران زندگی ، به مقابله با فوریت‌های پزشکی شدید میلیون‌ها نفر می پردازند. این سریال درام از مستندی به همین نام الهام گرفته شده است. این سریال توسط Gibran Portela ( برنده جایزه Ariel ) و Julio Rojas برای اپل تی وی پلاس ساخته می شود.

Natalia Beristain تهیه کننده اصلی و کارگردان این سریال درام می باشد. هنوز تاریخ پخش این سریال اعلام نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*