علامت تجاری سری Silent Hill توسط شرکت کونامی تمدید شد


Matin 28 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت کونامی اقدام به تمدید تعدادی از علامت‌های تجاری خود کرده که یکی از آن‌ها علامت تجاری سری Silent Hill (سایلنت هیل) است.

با وجود شهرت و تاثیر بسزا در صنعت ویدیو گیم، سری سایلنت هیل از سال‌ها پیش کنار گذاشته شده است. این امر باعث شده که بی‌وقفه شایعات متعددی از آن در رسانه‌ها منتشر شود. همچنین افراد مختلفی اخباری را افشا می‌کنند که در اکثریت موارد خلاف واقعیت هستند. علاوه بر این، هرچند وقت یک‌بار، برخی از اتفاقات از سوی مراجع رسمی رخ می‌دهد که حکم نفت روی آتش را دارند و بازیکنان را به احیای سری Silent Hill امیدوار می‌کنند.

برای مثال، اخیرا یکی از کاربران وب‌سایت ردیت خبری را منتشر کرده که توجه علاقه‌مندان سایلنت هیل را به خود جلب کرده است. با استناد به گفته این کاربر، شرکت Konami برای تمدید تعدادی از علامت‌های تجاری خود درخواست ثبت کرده است. از بین این IPها می‌توان به Tokimeki Memorial و Gradius اشاره کرد. اما بدون شک مهم‌ترین IP تمدید شده از سوی شرکت کونامی، علامت تجاری سری Silent Hill است.

شایان‌ذکر است که تمدید علامت تجاری برای ناشرین بزرگ امری عادی و معمول در راستای حفاظت از IP‌‌های تحت مالکیت است. اقدام شرکت کونامی برای تمدید علامت تجاری سری Silent Hill، از آن جهت منطقی است که این شرکت از نام سایلنت هیل و شخصیت‌های آن به شکل‌های مختلف استفاده می‌کند.

hسری Silent Hill سایلنت هیل

سری Silent Hill قرار بود توسط هیدئو کوجیما احیا شود

مدتی پیش شرکت Konami مالکیت دامنه رسمی بازی را از دست داد. پس از این اتفاق، شایعات متعددی در مورد احتمال احیای سری سایلنت هیل منتشر شد. تا‌کنون این امر محقق نشده و هیچ اثر تازه‌ای از سری Silent Hill معرفی نشده است. اما اکنون بازیکنان بسیاری امیدوار هستند که تمدید علامت تجاری سری سایلنت هیل به معنای رونمایی از بازی جدید آن در آینده نزدیک باشد.

سال‌ها پیش هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear، برای احیای سری سایلنت هیل در قالب بازی Silent Hills تلاش کرد. دموی این بازی تحت عنوان بازی P.T منتشر شد و تجربه‌ای بی‌نظیر به وجود آورد. با وجود استقبال بازیکنان، شرکت کونامی روند ساخت بازی سایلنت هیلز را متوقف و بازی P.T را از فروشگاه پلی استیشن حذف کرد.

نظر شما در مورد تمدید علامت تجاری سایلنت هیل چیست؟ آیا شما هم برای معرفی اثر جدید این مجموعه لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*