اپلیکیشن Discord اکنون به صورت بومی از پردازنده سیلیکون اپل پشتیبانی می کند


امید دلیری 3 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Discord اکنون به صورت بومی از پردازنده سیلیکون اپل پشتیبانی می کند. این پلتفرم پیام‌رسان چت صوتی و استریم گیمر محور معروف ، یک نسخه بومی از اپلیکیشن خود را برای macOS منتشر کرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پس از یک دوره آزمایشی چهار ماهه، Discord نسخه جدیدی از ابزار ارتباطی همنام خود را منتشر کرد. آخرین نسخه یک اپلیکیشن بومی برای تراشه سیلیکون اپل می باشد. برای دانلود آخرین نسخه Discord Canary برای macOS می توانید به وب سایت Discord مراجعه کنید. به نظر می‌رسد نسخه های قبلی موجود به‌روزرسانی می‌شوند. نسخه های جدید از هر دو مدل تراشه یعنی اینتل و اپل سیلیکون پشتیبانی می‌کنند.

اپلیکیشن Discord مبتنی بر الکترون است. این دسته از اپلیکیشن ها معمولاً به‌عنوان اپلیکیشن هایی شناخته می شوند که نیازمند منابع در نظر گرفته می‌شوند. اما این پلتفرم به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا به راحتی یک اپلیکیشن چند پلتفرمی را در ویندوز، iOS و مک بسازند. وبسایت AppleInsider از ماه نوامبر در حال آزمایش نسخه Canary بوده است. در حالی که این برنامه همچنان به طور تصادفی macOS را مجبور می‌کند تا برای دسترسی به میکروفون و وب‌کم مجدداً مجوز بخواهد.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال زیاد از طرفداران اپل هستید و از اپلیکیشن Discord استفاده می کنید. اگر اینطور است، سرور AppleInsider Discord را بررسی کنید. چرا که در آن آخرین اخبار و شایعات مورد بررسی و بحث قرار می گیرند. به این ترتیب می توانید جدیدترین تغییرات و به روزرسانی های این پلتفرم را دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*