نوار جستجوی پیام توییتر اکنون به شما امکان می دهد محتوای پیام ها را جستجو کنید


امید دلیری 5 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نوار جستجوی پیام توییتر اکنون به شما امکان می دهد محتوای پیام ها را جستجو کنید. توییتر قابلیت جستجوی خود را برای پیام‌های مستقیم تقویت کرده است. به این ترتیب کاربران اکنون می توانند با استفاده از کلمات کلیدی و نام‌ها ، صندوق ورودی خود را جستجو کنند تا پیام خاصی را که به دنبال آن هستند بیابند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نوار جستجوی پیام توییتر ویژگی جدیدی نیست. اما قبلاً فقط به شما امکان می داد نام یک شخص یا یک چت گروهی را در صندوق ورودی خود پیدا کنید. آخرین پیشرفت این ویژگی به این معنی است که اکنون می توانید جستجوها را برای یافتن محتوای خاص در پیام های خود انجام دهید. این ویژگی اکنون در نسخه iOS اپلیکیشن توییتر کار می کند. از کلمات کلیدی می توان برای جستجوی محتوا استفاده کرد. همچنین می توان نتایج را فیلتر کرد. این عملکرد همچنین برای برخی از کاربران نسخه وب توییتر در دسترس است. توییتر می گوید :

 ما می دانیم که شما منتظر گزینه جستجوی پیام های خود بوده اید. اکنون می توانید از نوار جستجو در صندوق ورودی خود برای یافتن پیام های خاص با استفاده از کلمات کلیدی و نام استفاده کنید.

همانطور که وبسایت The Verge اشاره کرده ، نوار جستجوی پیام بهبودیافته توییتر می تواند پیام های نسبتاً قدیمی را نشان دهد. اما به نظر نمی رسد که کاملاً جامع باشد. زیرا پیام هایی که بیش از سه سال قدمت دارند در برخی از نتایج ظاهر نمی شوند. اوایل این هفته، توییتر یک ویژگی دوربین جدید را در برنامه رسمی iOS خود معرفی کرد. ویژگی که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر متحرک – GIF خود را برای ارسال در این پلتفرم اجتماعی بسازند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*