نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding Director’s Cut هفته آینده منتشر می‌شود


Matin 6 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Kojima Productions قصد دارد نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding Director’s Cut (دث استرندینگ دایرکتورز کات) را در روز چهارشنبه هفته آینده در دسترس قرار دهد.

بازی Death Stranding تجربه‌ای متفاوت و منحصر‌به‌فرد بوده که نوع جدیدی از گیم‌پلی را ارائه کرده است. در دوران پاندمی کرونا تلاش‌های بازیکنان برای برقرار ارتباط بین بخش‌های مختلف آمریکا، ارزش‌های بازی دث استرندینگ را نمایش می‌دهد. از زمان انتشار بازی Death Stranding، استودیو کوجیما پروداکشنز تلاش کرده تا این اثر را زنده نگه دارد. بازی Death Stranding Director’s Cut در راستای این هدف به وجود آمده است. دارندگان کنسول پلی استیشن 5 در اواخر سال گذشته موفق به تجربه این اثر شدند. حال مشخص شده که در تاریخ 30 مارس (10 فروردین) بازی دث استرندینگ دایرکتورز کات روی کامپیوتر منتشر می‌شود.

کاربران پلتفرم مذکور در قالب بازی Death Stranding Director’s Cut می‌توانند به ویژگی‌های مختلفی از جمله نرخ فریم بالا، Photo Mode و پشتیبانی از نمایشگر‌های فوق عریض دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، دث استرندینگ دایرکتورز کات حاوی محتوا‌های کراس اور با سری Half-Life و بازی Cyberpunk 2077 است. از بین تغییرات نسخه Director’s Cut می‌توان به مبارزات بهبود‌یافته، سلاح و آیتم‌های جدید، بخش تمرین تیراندازی، ماشین Roadster، مسابقات رانندگی، سازه‌های تازه، ماموریت‌های داستانی Ruined Factory، ربات Buddy Bot، امکان تغییر رنگ BB Pod، پوشش سم و کوله پشتی و تکرار مبارزه با باس‌ها اشاره کرد.

دارندگان نسخه استاندارد دث استرندینگ، می‌توانند در ازای پرداخت مبلغ 10 دلار بازی خود را به دایرکتورز کات ارتقا دهند. در صورتی که قصد دارید بازی Death Stranding Director’s Cut را تهیه کنید، لازم است مبلغ 40 دلار پرداخت کنید.

بازی Death Stranding Director's Cut دث استرندینگ

مسابقات رانندگی در بازی Death Stranding Director’s Cut

بازی Death Stranding اولین محصول استودیو Kojima Productions پس خارج شدن از مالکیت شرکت کونامی است. نسخه پلی استیشن این اثر توسط سونی منتشر شده است. با این حال شرکت 505 Games وظیفه انتشار نسخه کامپیوتر بازی دث استرندینگ را بر عهده دارد. هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، برای شخصیت‌های این اثر از بازیگران مطرح هالیوود از جمله نورمن ریدس، مدس میکلسن، لئا سیدو، مارگارت کوالی بهره برده است. همچنین از چهره نیکلاس ویندینگ رفن و گی‌یرمو دل تورو، کارگردانان مشهور هالیوود، برای طراحی کاراکتر‌های هارتمن و ددمن استفاده شده است.

کشور آمریکا در بازی دث استرندینگ به شکلی به تصویر کشیده می‌شود که یک رویداد فاجعه‌بار به نام Death Stranding موجب شده موجودات خطرناک و عجیبی به اسم Beached Things  (به اختصار BT ) در محیط پرسه بزنند. BT تهدید‌های مختلفی از جمله انفجار‌های عظیم و باران Timefall را پدید می‌آورند. این امر باعث شده زیرساخت‌های آمریکا آسیب دیده و مردم در بخش‌های جدا از هم زندگی کنند. در این شرایط شهرها برای تامین نیاز‌های خود از شرکت‌هایی همچون BRIDGES بهره می‌برند.

بازیکنان در قالب سم پورتر بریجز، باید به مناطق مختلف سفر کرده و بسته‌های مختلفی را به مقصد برسانید. همچنین وظیفه زمینه‌سازی برای بازیابی ارتباط بین آن‌ها را بر عهده دارید. این امر به هیچ عنوان ساده نیست و تهدید‌های مختلفی سد راه شما خواهند شد. همچنین اتفاقات مختلف رخ می‌دهد که بازیکنان را شگفته‌زده کرده و به چالش می‌کشد.

بازی Death Stranding با استقبال مخاطبین و تحسین منتقدین همراه شد. این اثر عملکرد فوق‌العاده‌ای در بخش‌های صدا‌پیشگی، موسیقی، جلوه‌های بصری، گیم‌پلی و داستان داشته است. همچنین بازی دث استرندینگ جوایز مختلفی از جمله بهترین کارگردانی و بهترین اجرا از مراسم The Game Awards 2019 را به دست آورده و بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است. امتیاز نسخه پلی استیشن 4، کامپیوتر و پلی استیشن 5 این اثر در وب‌سایت متاکریتیک به ترتیب 82، 86 و 85 است.

نظر شما در مورد انتشار نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding Director’s Cut چیست؟ آیا نسخه استاندارد این اثر را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*