اپل تی وی پلاس پیش نمایش کامل سریال Shining Girls را منتشر کرد


امید دلیری 10 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس پیش نمایش کامل سریال Shining Girls را منتشر کرد. سرویس تلویزیونی اپل تریلری از این سریال هیجان انگیز متافیزیکی با بازی Elisabeth Moss را منتشر کرده است. سریالی که قرار است پخش آن از 29 آوریل آغاز شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پس از انتشار تیزر کوتاهی که در ماه فوریه منتشر شد ، +Apple TV اکنون یک پیش نمایش کامل 2 دقیقه و 25 ثانیه ای از سریال Shining Girls را به اشتراک گذاشته است. سریال دختران درخشان براساس رمان پرفروش Lauren Beukes در سال 2013 ساخته شده است. داستان این سریال راجع به ولگرد افسرده ای است که کلید خانه ای را کشف می کند که دوره های مختلف تاریخ شیکاگو را باز می کند. برای سفر در زمان ، وی باید زنانی را بکشد. Elisabeth Moss در این سریال نقش اصلی را بازی می کند. او نقش گزارشگری را بازی می کند که در دهه 1980 از حمله توسط دشمنی جان سالم به در می برد. او اکنون می خواهد دشمن خود را تعقیب و پیدا کند.

کارگردانان سریال Shining Girls شامل Michelle MacLaren ، Daina Reid و ستاره سریال Elisabeth Moss خواهند بود. این سریال هشت قسمتی توسط شرکت Love & Squalor Pictures ساخته شده است. به گزارش Variety ، ماس که اولین کارگردانی او سریال The Handmaid’s Tale برای شبکه Hulu بود ، هدایت دو قسمت را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر ماس ، Daina Reid هم سریال The Handmaid’s Taleرا کارگردانی کرد. او در سال 2019 برنده جایزه Emmy شد.

 سه قسمت اول این سریال 29 آوریل پخش می شود و مابقی قسمت ها جمعه هر هفته پخش می شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*