نسخه نسل نهم بازی Apex Legends منتشر شد


Matin 10 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی ایپکس لجندز، از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال حاضر دنیا است که میلیون‌ها بازیکن به صورت روزانه آن را تجربه می‌کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Respawn اعلام کرده که نسخه نسل نهم بازی Apex Legends روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شده است.

استودیو ریسپاون گیمز پس از ساخت سری بازی‌های سری Titanfall، تصمیم گرفت که شانس خود را در سبک Battle Royale امتحان کند. نتیجه این تلاش بازی Apex Legends است که در سال 2019 روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. با عرضه کنسول‌های نسل نهم بسیاری از استودیو‌ها اقدام به انتشار نسخه نسل جدید آثار خود کردند. حال استودیو Respawn اعلام کرده که هم‌زمان با آغاز رویداد Warriors Collection، نسخه نسل نهم بازی Apex Legends در دسترس قرار گرفته است.

به این واسطه، در صورتی که بازی ایپکس لجندز را روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X اجرا کنید، می‌توانید از رزولوشن 4K، نرخ 60 فریم بر ثانیه، پشتیبانی از HDR، سایه‌های باکیفیت و Draw Distance بهتر لذت ببرید. این در حالی است که روی کنسول Xbox Series S رزولوشن پایین‌تر از 4K بوده، اما نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه و پشتیبانی از HDR وجود خواهد داشت.

استودیو Respawn قصد دارد به‌روز‌رسانی‌های نسل جدید بیشتری را در آینده منتشر کرد. به کمک این آپدیت‌ها بازی Apex Legends روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با نرخ 120 فریم اجرا شده و بهبود‌های بصری و صوتی مختلفی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، نسخه PS5 بازی ایپکس لجندز از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد کنترل دوال سنس یعنی تریگر‌های تطبیق‌پذیر و بازخورد لمسی پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Apex Legends ایپکس لجندز

بازی Apex Legends روی سری اس به صورت 4K اجرا نمی‌شود

روی کنسول‌های Xbox Series X و ایکس باکس سری اس، با استفاده از ویژگی Smart Delivery، به طور خودکار نسخه نسل فعلی دانلود می‌شود. این امر روی کنسول پلی استیشن 5 قدری متفاوت است. برای دانلود نسخه نسل فعلی روی این پلتفرم باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید. در غیر این صورت نسخه پلی استیشن 4 اجرا خواهد شد. برای آن که نسخه PS5 بازی Apex Legends را دانلود کنید، در ابتدا باید وارد هاب بازی ایپکس لجندز در داشبورد کنسول شوید. سپس از طریق Options، گزینه Select Version را انتخاب کنید. با انجام این کار می‌توانید مشخص کنید که نسخه پلی استیشن 5 بازی دانلود شود. حتما نسخه پلی استیشن 4 بازی Apex Legends را از روی کنسول پاک کنید.

در کنار نسخه نسل نهم، رویداد The Warriors Collection نیز آغاز شده است. در این رویداد حالت Control با نقشه جدیدی قابل تجربه خواهد بود. در صورتی که هر 24 آیتم Epic و Legendary را به دست بیاورید، Heirloom شخصیت Crypto در اختیار شما قرار می‌گیرد. این آیتم و شخصیت‌های جدید مواردی هستند که در افشای بزرگ اطلاعات بازی ایپکس لجندز معرفی شدند. علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 12 آوریل (23 فروردین) این رویداد را تجربه کنند.

نظر شما در مورد ویژگی‌های نسخه نسل نهم بازی Apex Legends چیست؟ آیا پیشرفت‌های آن نظر شما را به خود جلب کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*