اپل تی وی پلاس موفق به کسب 8 نامزد دریافت جایزه در مراسم BAFTA TV Awards 2022 شد


امید دلیری 11 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس موفق به کسب 8 نامزد دریافت جایزه در مراسم BAFTA TV Awards 2022 شد. سریال Foundation و مستند 9/11: Inside the President’s War Room از جمله نامزدهای اپل تی وی پلاس برای دریافت جایزه می باشند. اگرچه سازمان بریتانیا اپل را برای همه آنها به رسمیت نمی شناسد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Ted Lasso و فیلم CODA به تازگی در مراسم BAFTA film awards موفق به کسب جایزه شدند. اکنون اپل تی‌ وی پلاس برای هشت جایزه دیگر در BAFTA TV Awards 2022 رقابت می‌کند. نکته ی جالب این است که بفتا ، مستند 9/11: Inside the President’s War Room که نامزد دو جایزه شده است را برای اپل تأیید نمی‌کند. زیرا این مستند توسط Wish/Art Films برای +Apple TV و کانال BBC One بریتانیا ساخته شده است. بفتا این مستند را به Wish/Art و BBC1 نسبت می دهد.

Leah Harvey برای بازی نقش اصلی سریال Foundation (بنیاد) یعنی Salvor Hardin نامزد دریافت جایزه شده است. اما او در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن مراسم BAFTA TV Awards 2022 رقابت می کند. مراسم اهدای جوایز تلویزیونی بفتا 2022 در تاریخ 8 می برگزار می شود. بفتا سپس در 24 آوریل 2022 جوایز تلویزیونی کرافت جداگانه برگزار می‌کند. جایی که مستند 9/11: Inside the President’s War Room برای جایزه بهترین تدوین رقابت خواهد کرد.

مستند 9/11: Inside the President’s War Room در بخش جلوه‌های ویژه بصری و گرافیکی و بخش صدا نیز به رقابت می‌پردازد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*