Taron Egerton در سریال Black Bird اپل تی وی پلاس به ایفای نقش می پردازد


امید دلیری 14 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Taron Egerton در سریال Black Bird اپل تی وی پلاس به ایفای نقش می پردازد. اپل تی‌ وی پلاس به تازگی سریال جدید خود به نام «پرنده سیاه» را معرفی کرده است. یک سریال درام بر اساس یک درام جنایی واقعی که از 8 جولای پخش می‌شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Black Bird پیش از این با عنوان «In With the Devil» در دست ساخت بود. این سریال بر اساس کتاب جنایی واقعی نوشته James Keene ساخته می شود و یک سریال محدود شش قسمتی است.

Taron Egerton یکی از ستارگان سریال پرنده سیاه می باشد. این سریال به‌عنوان یک سریال هیجان‌انگیز روان‌شناختی تلخ و پرتعلیق توصیف می‌شود. دو قسمت اول این سریال ، جمعه 8 جولای منتشر می شوند. چهار قسمت باقی مانده به صورت هفتگی در روزهای جمعه منتشر می شود. اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی در مورد این سریال می‌گوید :

این سریال با الهام از رویدادهای واقعی ساخته شده است. Jimmy Keene ( با بازی Taron Egerton ) قهرمان فوتبال دبیرستان، پسر پلیس و مجرم فروش مواد مخدر می باشد. زمانی که او به 10 سال حبس در یک زندان نیمه امنیتی محکوم می‌شود، به او حق انتخاب داده می‌شود. یا باید وارد یک زندان فوق امنیتی شود و با Larry Hall قاتل سریالی دوست شود. یا در جایی که هست بماند و محکومیت کامل خود را بدون امکان آزادی مشروط بگذراند.

سریال Black Bird توسط Dennis Lahane ساخته شده است. Taron Egerton بیشتر به خاطر بازی تحسین‌شده‌اش در نقش التون جان در فیلم Rocketman و مجموعه فیلم‌های Kingsman شناخته می‌شود. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*