کارگردان بازی Spec Ops: The Line از ریمستر و ساخت بازی جدید می‌گوید


Matin 15 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

سال 2022 سالگرد انتشار بازی‌های بزرگی است که از جمله آن‌ها باید به Spec Ops: The Line اشاره کرد. این شوتر سوم شخص به‌عنوان ریبوت مجموعه Spec Ops عمل کرد که اگرچه ابتدا و هنگام انتشار چندان به چشم نیامد؛ توانست یکی از بهترین بازی‌های مدرن لقب گیرد که با نقد اخلاقیات در بازی‌های تیراندازی و جنگی، تأثیرگذار بود. کارگردان بازی به نام کوری دیویس (Cory Davis) در مصاحبه‌ای گفته است که او به ریمستر بازی علاقه‌مند است و علاقه از سوی ناشر هم وجود دارد.

کوری دیویس گفته است که او دیگر با شرکت 2K Games کار نمی‌کند؛ اما از گفتن اینکه افراد زیادی در این شرکت به ریمستر Spec Ops: The Line علاقه‌مند هستند؛ ابایی ندارد. او گفته است که بحث و رقابت زیادی بر سر ریمستر بازی میان استودیو Yager و 2K که مالک مجموعه بازی Spec Ops وجود داشته است و حتی برنامه‌ریزی برای انتشار محتوای جدید هم شده بود. وی در این مورد گفت:

در مورد جنبه اقتصادی پروژه باید بگوییم که مسائل زیادی میان Yager و 2K رخ داد که در آخر باعث شد تا آن‌ها به کار روی پروژه پایان دهند و همچنین صحبت‌هایی در مورد کمپین داستانی اضافی نیز مطرح شد. صحبت در مورد ساخت دنباله بازی ادامه داشت و اخیراً نیز جلساتی در مورد ریمستر Spec Ops: The Line برگزار شده است. این مسئله چندان اهمیتی برای من ندارد؛ اما قطعاً در آینده به این بازی بر می‌گردم.

ریمستر Spec Ops: The Line

ریمستر Spec Ops: The Line ممکن است

از صحبت‌های او مشخص است که استودیو برنامه‌هایی برای ریمستر بازی دارد و همچنین احتمال ساخت بازی بعدی نیز وجود دارد. او در ادامه افزود:‌ «سؤالاتی که در The Line پرسیدیم و سناریوی واقعی که سرباز‌ها در سراسر دنیا آن را درک می‌کنند؛ کاملاً برای من آشنا است و من هیچ‌گاه نخواسته‌ام که به بحث در مورد این موضوعات پایان دهم». ده سال از انتشار بازی Spec Ops: The Line می‌گذرد و 2K هنوز در مورد آن تصمیم نگرفته است؛ اما صحبت‌هایی در جریان است که می‌تواند سرنوشت این مجموعه را تغییر دهد.

کارگردان بازی در ادامه مصاحبه بلند به جنبه‌های مختلف این شوتر سوم شخص پرداخته است و از تفاوت‌های بازی با عناوین کالاف دیوتی و بتلفیلد گفته است. او گفته است که شکست دادن کال آف دیوتی کار ساده‌ای نیست و نمی‌توان به واسطه مکانیسم و گیم‌پلی این کار را کرد و آن‌ها با خلق دنیایی واقعی و شخصیت‌هایی کاملاً انسانی موفق به ایجاد تجربه‌ای تأثیرگذار شدند. او در ادامه گفته است که هدف توسعه‌دهندگان Spec Ops: The Line، مفرح کردن جنگ نبوده است و آن‌ها هیچ‌گاه خشونت بی‌دلیل را به کار نگرفته‌اند.

صحبت‌های کارگردان بازی به معنی حتمی شدن ریمستر Spec Ops: The Line نیست و باید منتظر خبرهای رسمی باشیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*