یوبی سافت به پشتیبانی از بازی Ghost Recon Breakpoint پایان داد


Matin 17 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

پس از گذشت سه سال از انتشار بازی Ghost Recon Breakpoint، شرکت یوبی سافت رسماً مرگ این بازی را اعلام کرد. این بازی جنگی و تاکتیکی از مجموعه گوست ریکان از این به بعد هیچ آپدیت تازه‌ای دریافت نمی‌کند. بازی‌کنان گوست ریکان پس از اعلام این خبر رسماً با بازی خداحافظی کردند و نظرات خود را برای ساخت بازی بعدی به گوش توسعه‌دهندگان رساندند و انتقاداتی در مورد این بازی بیان کردند.

محتوایی که چهار ماه پیش برای بازی Ghost Recon Breakpoint منتشر شد؛ آخرین آپدیت رسمی بازی است و پایان پشتیبانی رسماً اعلام شده است. یوبی سافت نوشته است که به بهینه کردن سرورها برای بازی‌های گوست ریکان ادامه خواهد داد تا بازی‌کنان بتوانند بدون مشکل به تجربه این اثر به صورت کوآپ و گروهی ادامه دهند. توسعه‌دهندگان در نهایت از حمایت بازی‌کنان و کمک آن‌ها به تکمیل بازی تشکر کرده‌اند.

میزان محتوای بازی Ghost Recon Breakpoint از چند ماه پیش تابه‌حال و پس از انتشار حالت Operation Motherlode و آپدیت سالانه کاهش یافت. افزودن آیتم‌های NFT موسوم به کوارتز نیز دیگر محتوایی بود که در طی ماه‌های اخیر به بازی اضافه شده است. تعدادی از کاربران توییتر از یوبی سافت درخواست کرده‌اند که قبل از پایان پشتیبانی، این آیتم‌ها را از بازی حذف کند. افزودن NFT به بازی‌های یوبی سافت با دستور مدیرعامل سرعت گرفته است و کوارتز برای تمامی بازی‌ها معرفی خواهد شد.

آپدیت Ghost Recon Breakpoint 

پایان پشتیبانی از Ghost Recon Breakpoint 

یوبی سافت با پایان پشتیبانی از گوست ریکان بریکپوینت، خود را برای انتشار بازی بتل رویال رایگان Ghost Recon: Frontline آماده می‌کند. این بازی سوم شخص به دنبال رقابت با عناوینی مانند پابجی و وارزون است و روند تفاوتی را اتخاذ کرده است. معرفی این بازی به باور طرفداران با ماهیت عناوین گوست ریکان متفاوت است و بسیاری درخواست بازگشت این بازی به روند تاکتیکی را دارند.

طرفداران قدیمی بازی‌های تام کلنسی به‌زودی می‌توانند از ریمیک Splinter Cell بهره‌مند شوند و فعلاً بازی‌ای برای طبع و علاقه طرفداران قدیمی معرفی نشده است. در صورتی که شایعات اخیر به واقعیت تبدیل شوند؛ انتظار برگزاری یک رویداد زنده از سوی Ubisoft را برای معرفی عناوین جدید داشته باشید. چندین بازی جدید از مجموعه‌های تام کلنسی در حال ساخت هستند و رونمایی از بازی Rainbow Six Mobile برای اندروید و iOS نیز انجام شد.

بازی Ghost Recon Breakpoint با نیاز به اتصال مداوم به اینترنت، موردپسند طرفداران قرار نگرفت و بازی‌کنان کمتری نسبت به نسخه قبلی آن را تجربه کردند. ارائه نقشه‌ای وسیع و خالی و همچنین فاصله گرفتن از روند تاکتیکی در عدم استقبال بازی‌کنان تأثیر گذاشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*