فصل دوم سریال فیزیکی (Physical) از تاریخ 3 ژوئن پخش می شود


امید دلیری 20 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فصل دوم سریال فیزیکی (Physical) از تاریخ 3 ژوئن پخش می شود. اپل تی وی پلاس نگاه اولیه ای به فصل دوم این سریال قبل از پخش در 3 ژوئن ارائه کرده است. این سریال یک سریال کمدی تاریک است که داستان Sheila Rubin (با بازی Rose Byrne) را دنبال می کند. او در دهه 80 ، یک امپراتوری تناسب اندام ایجاد می کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

فصل دوم سریال فیزیکی (Physical) درست زمانی شروع می شود که اولین ویدیوی تناسب اندام Sheila منتشر شده است. چندی پیش اعلام شد که Murray Bartlett به جمع بازیگران فصل دوم این سریال می پیوندد. او نقش Vincent Green (Vinnie) مربی تناسب اندام کاریزماتیک و پیشگام در تبلیغات تجاری می باشد. او به عنوان رقیب Sheila شناخته می شود.

فصل دوم سریال فیزیکی 10 قسمت خواهد داشت. اولین قسمت در تاریخ 3 ژوئن پخش خواهد شد. سپس بقیه قسمت ها جمعه هر هفته پخش خواهند شد.

سریال Physical برای اولین بار در فوریه 2021 معرفی شد. شخصیت اصلی سریال ، Sheila نام دارد. زنی که برای تغییر و مقابله با شرایط و حالت زندگی خود رویاپردازی می کند. Sheila Rubin زنی خانه دار و بی سر و صدا است که در San Diego زندگی می کند. او در پشت درهای بسته با شیاطین درون و صدای درونی خود می جنگد. اما وقتی او با ایروبیک آشنا می شود ، اوضاع تغییر می کند. او راهی برای توانمند سازی و موفقیت ایجاد می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*