اپل تی وی پلاس سفارش ساخت سریال The White Darkness با بازی Tom Hiddleston را امضاء کرد


امید دلیری 21 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس سفارش ساخت سریال The White Darkness با بازی Tom Hiddleston را امضاء کرد. سریال تاریکی سفید، سریال محدود جدیدی با بازی تام هیدلستون می باشد. این سریال در مورد داستان واقعی زندگی یک ماجراجوی قطب جنوب می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال The White Darkness بر اساس کتاب غیرداستانی به همین نام نوشته David Grann ساخته می شود. اپل می گوید این سریال از داستان واقعی Henry Worsley ، ماجراجوی قطب جنوب الهام گرفته شده است. Tom Hiddleston نقش Henry Worsley را بازی می کند. Henry به عنوان یک شوهر و پدر فداکار، سرباز سابق، مردی با افتخار و فداکاری عمیق، اما عمیقاً شیفته ماجراجویی توصیف می‌شود. او در سفری حماسی با پای پیاده از قطب جنوب عبور می کند.

اپل می‌گوید سریال The White Darkness داستانی جذاب از شجاعت، عشق، خانواده و ظرفیت‌های بیش از حد انسانی را روایت می‌کند. استودیوی اپل و UCP تولید کننده این سریال خواهند بود. Tom Hiddleston علاوه بر بازیگری به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت خواهد کرد. Soo Hugh و Mark Heyman به عنوان دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال فعالیت می کنند. Theresa Kang-Lowe نیز دیگر تهیه کننده اجرایی این سریال خواهد بود. این سریال دومین همکاری بین Soo Hugh ، Theresa Kang-Lowe و اپل تی وی پلاس می باشد.

کمپانی Blue Marble Pictures متعلق به Theresa Kang-Lowe می باشد. در حال حاضر این کمپانی یکی از کمپانی هایی است که با اپل تی وی پلاس قرارداد دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*