گرافیک بازی God of War Ragnarok در سطح تازه‌ای قرار دارد


Matin 1 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War به مناسبت تولد چهارسالگی این بازی و انتشار آن برای پلی استیشن 4، قول انتشار خبرهای مهمی در مورد بازی گاد آو وار رگناروک را در آینده‌ای نزدیک داد. او از طرفداران درخواست صبوری کرده است و معتقد است که خبرهایی مهم در شرف انتشار هستند و همچنین گرافیک God of War Ragnarok در سطح دیگری نسبت به بازی‌های پیشین قرار دارد.

کوری بارلوگ کارگردانی بازی گاد آو وار 2 و ریبوت تحسین‌شده God of War در سال 2018 را بر عهده داشت و وظیفه کارگردانی در دنباله بازی را به شخص دیگری سپرده است. او با انتشار ویدیویی کوتاه از طرفداران پر و پا قرص این بازی تشکر کرده است و اطلاعاتی در مورد بازی Ragnarok منتشر کرد. سونی قول انتشار بازی در سال جاری میلادی را داده و بسیاری معتقدند که این بازی تأخیر می‌خورد.

کوری بارلوگ خطاب به طرفداران گفت: «در مورد God of War Ragnarok و همان واقعیت آشکار. ما چندان در مورد بازی صحبت نکرده‌ایم؛ زیرا که همه سرشان شلوغ است و با تمام قوا در تلاش هستند. ما کمال‌گرا هستیم و همگی در حال ارتقاء گرافیک به سطح سوم هستند و در نتیجه کارهای زیادی در حال انجام است و ای‌کاش می‌توانستم آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم؛ اما فعلاً آماده نمایش نیستیم».

وی در ادامه افزود:‌ «من تضمین می‌کنم که همان لحظه که آماده بودیم، این خبر را با شما به اشتراک می‌گذاریم و دیگر نمی‌خواهیم بیشتر از این بازی را به عقب بیندازیم. پس لطفاً آماده باشید و بدانید که چیز باحالی در راه است و ما اعضای استودیو سانتا مونیکا، سپاس‌گزار حمایت‌های شما هستیم».

گرافیک God of War Ragnarok

گرافیک بازی God of War Ragnarok

اولین بازی از مجموعه گاد آو وار در سال 2005 منتشر شد و سریعاً به یکی از پرفروش‌ترین فرنچایزهای پلی استیشن تبدیل شد. سونی با انتشار سه‌گانه خدای جنگ، تصمیم به خروج از اسطوره‌های یونان باستان و سفر به دنیای اساطیری اسکاندیناوی گرفت. بازی God of War به تازگی برای کامپیوتر منتشر شده است و این ماجراجویی در اختیار میلیون‌ها نفر کاربر PC قرار دارد. انتشار این نسخه، فروش بازی را چندین میلیون نسخه ارتقاء داد و حال وقت آن است برای دریافت دنباله بازی به نام God of War Ragnarok آماده شویم.

با توجه به گفته‌های کوری بارلوگ، گرافیک بازی God of War Ragnarok در سطح تازه‌ای خواهد بود. این گفته‌ها در واکنش به صحبت‌هایی است که در نقد گرافیک تریلر معرفی بیان شده است. تعدادی از کاربران توییتر معتقدند که گرافیک بازی گاد آو وار رگناروک در حد یک DLC است و همانند یک بازی نسل نهم و مخصوص پلی استیشن 5 نخواهد بود. به نظر می‌رسد که تأخیر انتشار بازی از سال 2021 به اواخر 2022 به دلیل ارتقاء گرافیک بازی بوده است. شایعه‌ای، زمان انتشار گاد آو وار رگناروک را هشتم مهر اعلام کرده است.

در خبر دیگری، سونی پیکچرز در حال ساخت سریال لایو اکشن خدای جنگ است و بنابر گزارش Deadline، این سریال با حضور شورانر سریال چرخ زمان آمازون تولید می‌شود. آمازون در حال گفتگو با سونی برای دریافت حق پخش سریال از طریق سرویس پرایم است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*