اپل تی وی پلاس دو پیش نمایش جدید مستند They Call Me Magic را منتشر کرد


امید دلیری 7 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس دو پیش نمایش جدید مستند They Call Me Magic را منتشر کرد. این مجموعه مستند چهار قسمتی درباره بسکتبالیست موفق و معروف ، Earvin “Magic” Johnson می باشد. دو پیش نمایش جدید ، نیم نگاهی به آنچه که در این مستند خواهید دید می اندازند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مستند They Call Me Magic (آنها مرا جادو می نامند) در تاریخ 22 آوریل در اپل تی وی پلاس پخش شد. دو پیش نمایش جدید نشان می دهند که چرا علاقه مندان به ورزش ممکن است بخواهند این مستند را تماشا کنند. این مستند تصاویری از زندگی او را با مصاحبه‌هایی از فهرست بلندبالایی از نام‌های معروف و آشنا ترکیب می‌کند. ستارگان ورزشی از جمله شکیل اونیل و مایکل جردن در این مستند حضور دارند. از دیگر شخصیت های معروفی که در این مستند حضور دارند می توان به ساموئل ال جکسون، Snoop Dogg، باراک اوباما و همچنین خود جانسون اشاره کرد.

مستند They Call Me Magic داستان واقعی اروین جانسون را بررسی می‌کند. او به خاطر موفقیت‌هایش در بسکتبال و مبارزه با ویروس ایدز – HIV شناخته می‌شود. فوق ستاره لس آنجلس لیکرز و اسطوره NBA به یک کارآفرین موفق و فعال اجتماعی تبدیل شده است. این مستند نگاهی نزدیک به زندگی او می اندازد. اپل این مستند را نگاهی خاص به داستان باورنکردنی زندگی واقعی اروین جانسون می‌داند. داستانی که امروزه همچنان بر فرهنگ ما تأثیر می‌گذارد.

Rick Famuyiwa کارگردانی این مستند را بر عهده دارد. Dirk Westervelt تدوینگر و Rachel Morrison فیلمبردار این مستند می باشند. این مستند توسط XTR و New Slate Ventures و با همکاری H. Wood Media و Delirio Films برای اپل تولید شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*