تعداد فالوورهای حساب‌های محافظه‌کار توییتر پس از خرید این پلتفرم توسط ایلان ماسک افزایش یافته اند


امید دلیری 8 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تعداد فالوورهای حساب‌های محافظه‌کار توییتر پس از خرید این پلتفرم توسط ایلان ماسک افزایش یافته اند. شاید برایتان غیر قابل تصور باشد. اما تعداد فالوورها در توییتر در پاسخ به اخباری مبنی بر نهایی شدن معامله ایلان ماسک برای خرید این پلتفرم، واقعاً تغییر کرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت The Verge اطلاعان و آمار جدیدی از سایت آمار رسانه‌های اجتماعی Social Blade بدست آورده است. این آمار نشان می‌دهد که در دو روز پس از انجام این معامله، حساب‌های محافظه‌کار توییتر تعداد فالوورهای خود را افزایش داده اند. افزایشی که تقریباً ده برابر میانگین نرخ روزانه در ماه منتهی به این معامله می باشد. در همین حال، حساب‌های لیبرال محبوب آسیب دیده‌اند. این حساب ها در 25 و 26 آوریل صدها هزار دنبال کننده را پس از یک ماه افزایش از دست داده‌اند.

بعید است که تغییرات فالوورهای حساب‌های محافظه‌کار نتیجه تغییرات مدیریت توییتر باشند. زیرا بسته شدن این معامله ماه‌ها طول می کشد و ماسک فرصتی برای تأثیر مستقیم بر عملیات‌ها نداشته است. در عوض، به نظر می‌رسد که این تغییرات واکنشی طبیعی به خبر معامله است. به طوری که کاربران به انتظار مالکیت ماسک، به پلتفرم می‌پیوندند یا آن را ترک می‌کنند. این آمار پشتوانه تجربی ادعاهای محافظه‌کاران برجسته‌ای مانند دونالد ترامپ جونیور را ارائه می‌کند. او اسکرین‌شات‌هایی را از تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت. نکته ی جالب افزایش نامتناسب تعداد فالوورهای او در 26 آوریل بود.

برای بررسی این ادعاها، وبسایت The Verge فهرستی از 100 حساب تاثیرگذار توییتر تهیه کرد. در نهایت می توان گفت که تعدادی از حساب ها با افزایش فالوور مواجه شده اند. اما برخی دیگر با کاهش عجیب فالوور مواجه شده اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*