ایلان ماسک معتقد است که می تواند درآمد توییتر را تنها از طریق اشتراک دو برابر کند


امید دلیری 18 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ایلان ماسک معتقد است که می تواند درآمد توییتر را تنها از طریق اشتراک دو برابر کند. ایلان ماسک انتظار دارد که توییتر تا سال 2028 تقریباً 10 میلیارد دلار درآمد از طریق اشتراک ها به دست آورد. در واقع او معتقد است درآمد کل 5 میلیارد دلاری این پلتفرم در سال گذشته ، دو برابر خواهد شد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

انتظارات و پیش بینی های مالک جدید توییتر

بر اساس گزارشی از The New York Times ، ایلان ماسک انتظارات خود را به سرمایه گذاران گفته است. این انتظارات شامل افزایش مشترکان توییتر آبی به 69 میلیون تا سال 2025 و بیش از دو برابر شدن این تعداد و رسیدن به 159 میلیون تا سال 2028 می باشد. توییتر آبی – Twitter Blue سال گذشته راه اندازی شد. هزینه اشتراک توییتر آبی 2.99 دلار در ماه می باشد. این اشتراک ویژگی های انحصاری در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله : امکان دسترسی به دکمه لغو توییت ، سفارشی سازی برنامه، مقالات بدون آگهی.

ایلان ماسک انتظار دارد که تعداد کل کاربران توییتر نیز رشد زیادی داشته باشد. او انتظار دارد این تعداد از 217 میلیون کاربر گزارش شده در سال گذشته به 600 میلیون در سال 2025 برسد. او همچنین انتظار دارد این تعداد در نهایت به 931 میلیون کاربر در سال 2028 برسد. طرح اشتراک «X» نیز قرار است در سال آینده 9 میلیون مشترک جذب کند. اوایل این هفته، ماسک اشاره کرد که از دولت‌ها و شرکت‌ها هزینه اندکی برای استفاده از توییر دریافت خواهد کرد. اشتراک “X” هر چه باشد، درآمد حاصل از آن و اشتراک توییتر آبی قرار است تا سال 2028 به مرز 10 میلیارد دلار برسد. این مقدار بخش بزرگی از کل درآمد 26.4 میلیارد دلاری را که ماسک فکر می کند این سرویس در همان سال خواهد رسید، تشکیل می دهد.

طبق گزارش تایمز، توییتر قرار است بقیه کل درآمد پیش بینی شده خود را از طریق تبلیغات تأمین کند. ماسک پیش بینی می کند که توییتر از این طریق تا سال 2028 حدود 12 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*